V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huomenta. Joulussa on parasta yhdessäolo, tärkeiden ihmisten kanssa.Ihania unia r! Joulu lähenee. Tuli mieleen, mikäköhän on susta joulussa parasta? Toivon sua jakamaan joulun, toivon sua pysyvästi elämääni. Kaikkea ei aina saa, katsotaan toteutuuko mun toiveeni sinun suhteen. Nuku hyvin.![]()
Älä itke![]()
Mä en ole miehelleNyt en enää jaksa arvuutella. Soitan sulle lähipäivinä. Jostakin nousi rouhkeuspuuska. Vielä kerran nolaan itteni. Miehelle. Hyvää yötä jos satut lukemaan. Olis pitäny kirjoittaa tämä vauvalle. Lähen nyt nukkuun.
En edes muista milloin olidn viimeksi itkenyt. Toisaakta eipä kukaan tiedä mitä kukakin on läpikäymässä ja joskus taakka saattaa olla liikaa kannettavaksi etenkin, jos on yksin. Aikuisen ihmisen ei ole tarkoitus kestää kaikkea, mutta moni siltikin joutuu kestämään kaiken. Näkökulmasi on äärimmäisen epäempaattinen ja kylmä.Sitä voi märsätä vaikka aikojen loppuun, mutta ei se mitään muuta. Itkeminen on turhaa. Etenkin silloin, kun mitään oikeasti vakavaa ei ole sattunut, vaan ihminen vaan haluaa itse lietsoa itsensä itkuiseen tilaan kerta toisensa jälkeen. Jonkun pitäisi puistella sellaisia ihmisiä ja laittaa heidät ojennukseen. Aikuisen ihmisen on tarkoitus KESTÄÄ KAIKKI eikä tuhertaa itkua tyhjänpäiväisistä mielikuvitusjutuista niin kuin lapset. Se itku loppuu siihen, kun tajuaa, kuinka vähän oma elämä muita kiinnostaa. Jokaisella on oma elämä elettävänä, eivät ne jouda sinun pikku ongelmiasi ratkomaan. KOKOA ITSESI!
huomenta OgE. Kiitos jouluisesta akapellasta
![]()
Mä luulen, et moni on harvinaisen tietoinen myös omista ongelmistaan. Jopa sellaisista, joita muut ei huomaa tai josta eivät välitä.Ne kehityskohteet havaitaan itsestä, ei siitä toisesta. Jokainen löytää vikoja toisesta, harvempi itsestään.
On myös sokeita pisteitä. Vaikka muut havaitsisivat asian x, mutta jos henkilö ei itse ymmärrä asiaa x, toisten havainnoilla ei ole merkitystä.muut ei huomaa tai josta eivät välitä.
Totta ja valitettavasti kaikille ei voi sanoa siitä havainnosta, koska tulee joko loukkaantuminen tai asian kieltäminenOn myös sokeita pisteitä. Vaikka muut havaitsisivat asian x, mutta jos henkilö ei itse ymmärrä asiaa x, toisten havainnoilla ei ole merkitystä.
Täh?Ne kehityskohteet havaitaan itsestä, ei siitä toisesta. Jokainen löytää vikoja toisesta, harvempi itsestään.
Varmasti usein myös näinkin.On myös sokeita pisteitä. Vaikka muut havaitsisivat asian x, mutta jos henkilö ei itse ymmärrä asiaa x, toisten havainnoilla ei ole merkitystä.