Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

~♦️🌲♦️🌲♦️🌲♦️🌲~

P E N T A T O N i X |
'Hallelujah'

Eräs suosikkejani
acapellan saralla.
[9 vuoden takainen
tallenne].

Rauhaisaa viikonloppua
ja levollista mieltä Sinulle,
tuntematon.

♦️'Yksin yhdessä
yhdessä yksin.'

~Eehän se in | Xmas vibes (⁠•⁠‿⁠•⁠)

-------------------------------------------

Sitä voi märsätä vaikka aikojen loppuun, mutta ei se mitään muuta. Itkeminen on turhaa. Etenkin silloin, kun mitään oikeasti vakavaa ei ole sattunut, vaan ihminen vaan haluaa itse lietsoa itsensä itkuiseen tilaan kerta toisensa jälkeen. Jonkun pitäisi puistella sellaisia ihmisiä ja laittaa heidät ojennukseen. Aikuisen ihmisen on tarkoitus KESTÄÄ KAIKKI eikä tuhertaa itkua tyhjänpäiväisistä mielikuvitusjutuista niin kuin lapset. Se itku loppuu siihen, kun tajuaa, kuinka vähän oma elämä muita kiinnostaa. Jokaisella on oma elämä elettävänä, eivät ne jouda sinun pikku ongelmiasi ratkomaan. KOKOA ITSESI!
En edes muista milloin olidn viimeksi itkenyt. Toisaakta eipä kukaan tiedä mitä kukakin on läpikäymässä ja joskus taakka saattaa olla liikaa kannettavaksi etenkin, jos on yksin. Aikuisen ihmisen ei ole tarkoitus kestää kaikkea, mutta moni siltikin joutuu kestämään kaiken. Näkökulmasi on äärimmäisen epäempaattinen ja kylmä.

🟢🔴
_______
_______

Iltaa OgElasta
- olen
joutunut aivan
mahdottomaan
trållihyrrän
pyörteeseen
viime aikoina.
Sen johdosta
signeeraan
kaikki viestini:
tämä käytäntö
täällä sekä
Vauvalla..

+
käytän toisinaan
uunituoretta K+
rekist. profiiliani.

Näin ette enää
milloinkaan
sotke minua
toisiin
Ee-tyyppeihin.
┌⁠(⁠★⁠o⁠☆⁠)⁠┘

Ennen kaikkea:
Kaivattuni
tunnistaa mut.

Häntä ajatellen..

🔴🟢
______x
______

Ois ollut kiva, jos oisit ollut tänään makutuomarina, kun katsoin aurinkolaseja. Ajattelin, josko hankkisin ekat aurinkolasit vahvuuksilla, vaikka mitkään lasit ei hyvältä näyttänytkään.

Yhteistyössä