Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä kauneimmat unet r. Käyköhän sulla joskus niin, että vahingossa pelaat koko päivän. Mulle käy niin liiankin usein. Silti olit mielessä ihan koko ajan, välillä toivoisi, josko edes hetken rauhan saisi. Ehkä sä oot jo välinpitämätön meidän suhteen, mä en. Nuku hyvin! ❤️😊

Muistatko sen hetken kun nostin katseen sun silmiin ja salamana otit käden pois mun jalalta?
Koska ylitän sillä kädelläni oikeastaan niitä rajoja, jotka sä oot tälle meidän suhteelle asettanut ja tulee sellainen olo, ettei ole sun puolesta ok tehdä niin. Sama tilanne oli mm. Kun kävellessämme otin kiinni sun käsivarresta, etkä vastaa mitenkään sellaiseen.

Vaimoki kuuli mun basso ja kitara soittoo koton vittu mitä paskaa näpyttelyå mut sain silti kahvi paketi ja maito purki enne jouluu häneltä iskä sanoi en varmasti tue juoppoa jää saamatta jos aikoo juoda

Äiti ja vaimo lukee viestit mitä lähettele kännis mut ei ne ikin vastaa joskus laitan pojal viesti nii ei me jutel kuin 2 viesti verra ku ei mul oo asiaa ku sanon mite koulus mut häne äiti soittaa joka sunnuntai ja ne puhuu kuulemma 1 tunni!

Olet valehteleva mätisäkki enkä halua sinusta MITÄÄN! Olet pettänyt, huorannut ja valehdellut monta vuotta! Haluan päästä sinusta eroon lopullisesti! Jätä minut ja poju sitten painele helvettiin meidän elämästä. Vihaan sinua koko sydämestäni ❤️.

Yhteistyössä