V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinua siihen toivoisin.Onko sun kainalot jo täynnä vai pitääkö ottaa jonotusnumero?
Huomenta rakas! En minäkään aina sinua mutta rakastan aina joka tapauksessa. Jatkan nyt vielä unta. Kauniita unia.En aina ymmärrä sua..
Pyyhkäse rohkeesti jonon ohi vaanOnko sun kainalot jo täynnä vai pitääkö ottaa jonotusnumero?
Rakastat muttei mikään etene.. huoh.Huomenta rakas! En minäkään aina sinua mutta rakastan aina joka tapauksessa. Jatkan nyt vielä unta. Kauniita unia.
Ehkä ei ole tarkoituskaan edetä - hyvä näin!Rakastat muttei mikään etene.. huoh.
Hyvä tietää. Ollaan vaan nettituttuja sitten seuraavat 50v.Ehkä ei ole tarkoituskaan edetä - hyvä näin!
Enhän mä elä enää edes kymmentä vuotta.Hyvä tietää. Ollaan vaan nettituttuja sitten seuraavat 50v.
Olis vielä surullisempaa.Enhän mä elä enää edes kymmentä vuotta.
Harvinaissairas Sivusta.
En ole huomannut ongelmaa.Toimiiko muilla tämä 2+ hitaasti nykyään? Minulla jumittaa monesti kokonaan, ja välilehti pitää pysäyttää. Onkohan se koko sivusto, vai vain tämä ketju, joka on jo muodostunut 2498 alasivun pituiseksi. Tahmaaminen alkoi sen jälkeen, kun sivusto päivitettiin. Firefoxia käytän.