V
vierailija
Vieras
Kuin omassa tilanteessani. Ketä kaipaat, miestä vai naista? Onkohan meillä sama kaivattu?Sulla on niin paljon valtaa tässä ja mulla ei tunnu olevan ollenkaan, että tuntuu suorastaan kamalalta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuin omassa tilanteessani. Ketä kaipaat, miestä vai naista? Onkohan meillä sama kaivattu?Sulla on niin paljon valtaa tässä ja mulla ei tunnu olevan ollenkaan, että tuntuu suorastaan kamalalta
NaistaKuin omassa tilanteessani. Ketä kaipaat, miestä vai naista? Onkohan meillä sama kaivattu?
Voisin sanoa samoin.Mun tahtomiset ei ole varsinaisesti johtaneet sellasiin asioihin kun oisin toivonut
No, sitten ei ole sama, kun itse kaipaan miestä.Naista
Mikä olisi sellainen tunnisteJos haluat yhteyden, miksi et anna tunnistetta, josta tietäisin?
Mulla on vähän sama olo, mutta ymmärrän kyllä miksi tuntisit näin.Sulla on valta pitää mut just niin etäällä tai lähellä kuin haluat, mulla ei ole samaa valtaa
Mä en muru valitettavasti ole kovinkaan upea.Kesäheinä
OletMä en muru valitettavasti ole kovinkaan upea.
Joskus pyysin tietyt kirjaimet omista nimistäni ja sulta jonkin numerokoodin, kun en viisaampaa keksinyt. Tai ekan sähköpostin kolmannen kappaleen eka lause. Sellaisia ei kukaan toinen tiedä.Mikä olisi sellainen tunniste
Minä haluan kaipaamani viereeni loppuelämäksi. Ei yhtään enempää tai vähempää.Haluan sut lähemmäs, jatkuvasti, pysyvästi