Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ikäero on ainoa asia mikä tekee mut epävarmaksi hänen suhteensa.
Ihan turha stressata sellaisesta. Oon joskus seurustellut kaivattuni ikäisen kanssa enkä edes muistanut ikäeroa saati huomannut sitä mistään. Kävin myös syksyllä treffeillä ihmisen kanssa joka oli syntynyt samana vuonna kuin kaivattuni. Olisi kummallista minun näkökulmastani katsottuna jos hän stressaisi siitä. Järjetöntä oikeastaan. Ymmärrän epävarmuuden mutten hyväksy sitä 😊

Jatkoa:
Olen siis sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi. Tämänkään vuoksi en kehdannut tavata ko. Miestä.
ap
Ihan turhaan sä trollaat muka minuna, kun ei se mies edes käy täällä enkä kellekään ole irl tapauksesta kertonut. Eli en ole tunnistettavissa enkä siten leimattavissa.

Ihan turha stressata sellaisesta. Oon joskus seurustellut kaivattuni ikäisen kanssa enkä edes muistanut ikäeroa saati huomannut sitä mistään. Kävin myös syksyllä treffeillä ihmisen kanssa joka oli syntynyt samana vuonna kuin kaivattuni. Olisi kummallista minun näkökulmastani katsottuna jos hän stressaisi siitä. Järjetöntä oikeastaan. Ymmärrän epävarmuuden mutten hyväksy sitä 😊
Komppaan tätä, kukaan älköön erottako kahta sydäntä kuin toistans aidosti lempivät.

Yhteistyössä