V
vierailija
Vieras
Ihana.En ole vihainen, välillä vaan huolestunut![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihana.En ole vihainen, välillä vaan huolestunut![]()
Silloin, kun olin raskaana, niin kattelin kyl eri asioita, mut sit kun kävi niin kuin kävi, niin ei ole kauheesti halunnut mitään vauvajuttuja seurata. En muista kyllä mitään pituuslaskuria kattoneeni.Oletko kattonut vauvan pituuslaskurin? t. Kuumetta.
Miehelle.Silloin, kun olin raskaana, niin kattelin kyl eri asioita, mut sit kun kävi niin kuin kävi, niin ei ole kauheesti halunnut mitään vauvajuttuja seurata. En muista kyllä mitään pituuslaskuria kattoneeni.
Ihan jäätävän söpö!Hyvää yötä Miehelle, jolla reipas muna.![]()
Tuollaiset laskurit ovat ihan turhia.Miehelle.
Jep.Varmaan se pointti olikin tuo vauvakuume, jolloin tekee mieli tutkia kaikkea siihen liittyvää.
Ihmisen osa. Toivottavasti saat kaivattusi. Yritä levätä, uusi päivä huomenna.Minussa on kyllä selvästi sellainen vika, että tykästyn liian herkästi ihmisiin. Selasin tuossa somea ja näin kuvan yhdestä vanhasta tutusta ja yhtäkkiä mulle iski ikävä sitäkin. Sehän ei edes pidä minusta ihmisenä. Onneksi kukaan ei tiedä millainen oikeasti oon. Jotain kovuutta pitäis kyllä saada tähän persoonaan.
Minulta ei lapsihaav.Pojasta tulisisi pitkä, tytöstä noin mittaiseni.