V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitä pelkäsin ennen, mutta tämä on muutaVaan? Pelkäätkö, että lähestyminen tai kohtaaminen rikkoisi tämän?
Ai, jos sanot ääneen, ettet halua tämän enempää? Sano nyt, kun aloit.Sitä pelkäsin ennen, mutta tämä on muutaparempi etten ajattele.
Kaipaukseen vai mihin?Upposin niin syvälle. Irtaannuin todellisuudesta.
Minä olen nainen, joka kaipaa miestä.En tiiä kenen kanssa kirjoittelen, mutta sä olet ollut mun rakkaus.
Ei ole siitä kyse.Ai, jos sanot ääneen, ettet halua tämän enempää? Sano nyt, kun aloit.
Minäkin nainen, kuten varmasti moni muukin täällä.Minä olen nainen, joka kaipaa miestä.
Ei ainoastaan. Vaikeuksiin. Maailma, ihmiset, tapahtumat, vääristyivät pahasti mielessäni ja erinäiset sattumat sekä mieleni turhan hyvä kyky tarttua niihin, jatkuvalla syötöllä, ruokkivat erittäin vääristynyttä käsitystä siitä mitä oli meneillä. Ja se sai koko aika syvempiä ja hullumpia kerroksia. On oikeastaan ihme, että olen vielä tässä ja näinkin selvillä, vaikka eihän täällä kirjoittelussa mitään selväjärkistä ole.Kaipaukseen vai mihin?
Gönä hei.
Nyt kaksukikkareet
saa riittää tän päivän
osalta. Napero
hamppipesulle ja
nukkumaan.
- täti|varamutsi
Totta. Pitää muistaa tuo, että voisi olla ihan fiksu idea vaan suoraan kysyä siitä mikä mietityttääKannattaa kysyä. Mä oon kysynyt. Lopulta sain vastauksiakin ja se helpotti paljon. Hän ei koskaan kysynyt mitään. Kuunteli kyllä ja teki varmasti tulkintoja, mutta ei kysy suoraan.
Just. Lopeta tuo typerä leikkisi.Kysymisenkin mahdollisuus meni sivusuun. Se oli todella lähellä. Olin todella lähellä, eikä hän tiedä sitä.
Et halunnut sitä reittiä vai mitä ajattelit siinä?Kysymisenkin mahdollisuus meni sivusuun. Se oli todella lähellä. Olin todella lähellä, eikä hän tiedä sitä.
Ootko niin ihana et annat mulle näitä:Gönä hei.
Nyt kaksukikkareet
saa riittää tän päivän
osalta. Napero
hamppipesulle ja
nukkumaan.
- täti|varamutsi