Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaipaukseen vai mihin?
Ei ainoastaan. Vaikeuksiin. Maailma, ihmiset, tapahtumat, vääristyivät pahasti mielessäni ja erinäiset sattumat sekä mieleni turhan hyvä kyky tarttua niihin, jatkuvalla syötöllä, ruokkivat erittäin vääristynyttä käsitystä siitä mitä oli meneillä. Ja se sai koko aika syvempiä ja hullumpia kerroksia. On oikeastaan ihme, että olen vielä tässä ja näinkin selvillä, vaikka eihän täällä kirjoittelussa mitään selväjärkistä ole.

Niistä näyistä, että tulevaisuus ei oo ikinä täysin lukittua. Asioihin voi vaikuttaa. Jos on jotain mikä häiritsee itseä niin ehkä voisi yrittää puhua. Joskus niiden näkyjen kanssa eläminen on raskasta. Mä oon nähnyt tuollaisen näyn mitä joku mainitsikin, että kohtaan rakkaan ystävän lähellä sitä hetkeä kun molempien kuolema on käsillä. Ja se on suistanut välillä itseäni raiteiltakin jopa. Sitten jonkun toisen ihmisen suhteen mulla on myös intuitiivisia ajatuksia mutta tiedän että hänellä enemmän ja mietin että mitä hän oikein näkee. Nää on asioita joista on oppinut vaikenemaan mutta vaikuttaa omaan käytökseen paljon.

Yhteistyössä