Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinun, minun ja terapeutin kanssako? Mä oon muuten menossa huomenna terppaan ekaa kertaa vuosiin, katsotaan tuoko se helpotusta oloon. Tästä palstailusta en aikonut kertoa..
Toivottavasti se helpottaa oloa. Mut joo älä ikinä mainitse mitään palstailua noissa yhteyksissä. Miten ikinä itsestäsi tuntuu asioiden käsittely hyvältä niin sitä kannattaa kokeilla.

Toivottavasti se helpottaa oloa. Mut joo älä ikinä mainitse mitään palstailua noissa yhteyksissä. Miten ikinä itsestäsi tuntuu asioiden käsittely hyvältä niin sitä kannattaa kokeilla.
Katsotaan. Aiemmin on ollut huonoja kokemuksia, kun on jauhettu vanhoja asioita, tämän pitäisi keskittyä nykyhetkeen, eli on eri fokus. On ristiriitaiset fiilikset koko terapiasta.

Meinaatko, että palstailun kertominen aiheuttaa ikuisen leiman papereihin, vai miksi ei kannata kertoa siitä? 😬😀

Katsotaan. Aiemmin on ollut huonoja kokemuksia, kun on jauhettu vanhoja asioita, tämän pitäisi keskittyä nykyhetkeen, eli on eri fokus. On ristiriitaiset fiilikset koko terapiasta.

Meinaatko, että palstailun kertominen aiheuttaa ikuisen leiman papereihin, vai miksi ei kannata kertoa siitä? 😬😀
Oikeesti älä kerro palstailusta mitään. Alkavat helposti epäillä tuollaisesta harhaiseksi ja fokus lähtee väärään suuntaan. Toivottavasti on mukava terppa ja osaa auttaa 😊

Yhteistyössä