V
vierailija
Vieras
Oi, kun ihanaa!Vauvakuume, ehkä se oikea vielä löytyy joku päivä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oi, kun ihanaa!Vauvakuume, ehkä se oikea vielä löytyy joku päivä.
Toivottavasti se helpottaa oloa. Mut joo älä ikinä mainitse mitään palstailua noissa yhteyksissä. Miten ikinä itsestäsi tuntuu asioiden käsittely hyvältä niin sitä kannattaa kokeilla.Sinun, minun ja terapeutin kanssako? Mä oon muuten menossa huomenna terppaan ekaa kertaa vuosiin, katsotaan tuoko se helpotusta oloon. Tästä palstailusta en aikonut kertoa..
Me ollaan anonyymejä anonyymipalstalla. Kirjoitan kuin hänelle ja vastaan eri ihmisten viesteihin. Mitään mahdollisuutta kasvokkain tapahtuvaan purkamiseen ei ole.Hyvähän se on purkaa sydämeltä kaikki. Voisi vaan olla tehokkaampaa jos ne asiat purkaisi ihan rauhassa kasvotusten.
Katsotaan. Aiemmin on ollut huonoja kokemuksia, kun on jauhettu vanhoja asioita, tämän pitäisi keskittyä nykyhetkeen, eli on eri fokus. On ristiriitaiset fiilikset koko terapiasta.Toivottavasti se helpottaa oloa. Mut joo älä ikinä mainitse mitään palstailua noissa yhteyksissä. Miten ikinä itsestäsi tuntuu asioiden käsittely hyvältä niin sitä kannattaa kokeilla.
Paina bäkkiä jos näkyy se nimimerkkikohta kun vastaatMikä ihme tähän on tullut? Yritän vastata viestiin, mutta kysyy nimimerkkiä eikä mikään kelpaa.
Juu, tää tekee sitä joskus, ettei anna lainata. Joku häiriö mullakin oli äsken. Sit vaan päivitin sivun ja se korjaantui.Mikä ihme tähän on tullut? Yritän vastata viestiin, mutta kysyy nimimerkkiä eikä mikään kelpaa.
Oikeesti älä kerro palstailusta mitään. Alkavat helposti epäillä tuollaisesta harhaiseksi ja fokus lähtee väärään suuntaan. Toivottavasti on mukava terppa ja osaa auttaaKatsotaan. Aiemmin on ollut huonoja kokemuksia, kun on jauhettu vanhoja asioita, tämän pitäisi keskittyä nykyhetkeen, eli on eri fokus. On ristiriitaiset fiilikset koko terapiasta.
Meinaatko, että palstailun kertominen aiheuttaa ikuisen leiman papereihin, vai miksi ei kannata kertoa siitä?![]()
Ei tullutkaan mieleen, mut oot oikeassa, parempi etten kerro, et kuvittelen, et mulle vastaillaan anoketjussa. Sehän kuulostaa ihan hullulta!Oikeesti älä kerro palstailusta mitään. Alkavat helposti epäillä tuollaisesta harhaiseksi ja fokus lähtee väärään suuntaan. Toivottavasti on mukava terppa ja osaa auttaa![]()