V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minäpä kerroin. Nyt luulisi eläkkeen menevän läpi. Lisäsin vaan tämän harhan listaani ja kun ei aiemmilla diagnooseilla mennyt läpi niin josko nyt. Sivusta.Mä en kertois terapeutille ihan vaan sen takia, et pelkäisin sen menevän uteliaisuuttaan lukemaan eri sivustoja sillä silmällä ja ”yhdistelemään” asioita, ainakaan mitään kovin yksityiskohtaista ei kannattas kertoa![]()
Poden ns. vakavaa tautia. B-todistuksessa lukee "parantumaton aggressiivinen x". Nyt sairauspäivärahalla ja maksaja ilmoitti että todennäköisesti voidaan siirtää sairaseläkkeelle pariksi vuodeksi kunnes työeläkeikä tulee täyteen. Kernaasti olisin vielä työelämässä kartuttamassa eläkettä. Toisaalta ei voi tietää, onko nostamassa eläkettä, olen utelias ja toiveikas asian suhteen. Elän päivä kerrallaan, nukun paljon, syön hyvin, syön vaarallisia lääkkeitä ja haaveksin kaivatustani. Tälläistä täällä, entä siellä?Miksi haluat eläkkeelle?
Tämä ketju ei pyöri ympärilläsi, täällä on muitakin, kuten minä, esimerkiksi. Kaikkea hyvää sinulle.Mitä nää eläkeläpät on?
Mä en ole yhtä ainoaa kertaa
hakenut eläkettä. Onko tämä
jotain kiusantekoa? ×
Olin pitkään määräaikaisella eläkkeellä, nyt takaisin työelämässä, vointi hiukan aaltoilee, mutta sinnitellään.Poden ns. vakavaa tautia. B-todistuksessa lukee "parantumaton aggressiivinen x". Nyt sairauspäivärahalla ja maksaja ilmoitti että todennäköisesti voidaan siirtää sairaseläkkeelle pariksi vuodeksi kunnes työeläkeikä tulee täyteen. Kernaasti olisin vielä työelämässä kartuttamassa eläkettä. Toisaalta ei voi tietää, onko nostamassa eläkettä, olen utelias ja toiveikas asian suhteen. Elän päivä kerrallaan, nukun paljon, syön hyvin, syön vaarallisia lääkkeitä ja haaveksin kaivatustani. Tälläistä täällä, entä siellä?
Tämä ketju ei pyöri ympärilläsi, täällä on muitakin, kuten minä, esimerkiksi. Kaikkea hyvää sinulle.
Ymmärrät väärin. Ajaudun tekemään asioita, koska sä et ole saatavilla..Ei ehkä silti kannata pitää itsestäänselvyytenä. Jos ei yhtään 'ehdi' laittaa efforttia, syntyy vaikutelma, ettei paljon kiinnosta.
Ei ollut tää viesti multa. Enkä ole mielestäni arvostellut sun ajankäyttöä tai vaatinut lisää aikaa meille, vaikka se olisikin musta enemmän kuin mukavaa. Enkä ikinä rajoittaisi mm. ystävien tapaamisia / kyläilyjä, koska siinä on sitten suhdekin pilalla, jos nysvää aina kaksin, eikä ole lainkaan omaa elämää. Ihminen tarvii muitakin ihmisiä elämäänsä kuin pelkän puolison.Ymmärrät väärin. Ajaudun tekemään asioita, koska sä et ole saatavilla..
Hyvä kuulla, kiitos vertaistuesta, toivottavasti vointisi vakautuu. Sinnitelkäämme. Mukavaa viikonloppua ja toivottavasti asiasi lutviutuvat kaivattusi kanssa.Olin pitkään määräaikaisella eläkkeellä, nyt takaisin työelämässä, vointi hiukan aaltoilee, mutta sinnitellään.