V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikä katsottaisi taakse.Jos oisit onneton niin me olisi helpompi toteuttaa. Senkun laitettaisiin hynttyyt yhteen.
Varmaan vähän sama juttu tuo oversoul. Mainittiin ettei koko sielu mahdu yhteen ihmisruumiiseen eli vain osa siitä on yhdessä kehossa.Yks tyyppi oli sitä mieltä et ihmisen sielu tai miksi sitä haluaa kutsua on sellanen valtava ja sit ihmiselämä on vähän kuin hansikas kädessä, ettei siitä sielusta ole tavallaan kuin käden verran kokemassa ihmiselämää eli pieni osa vaan ja loput on vapaana koko ajan eri tavalla mutta kuitenkin yhteydessä myös ettei eroteltuna
Toisessa ulottuvuudessa oleva "minä" ei ole minkäänlainen "karnaatio", vaan ainoastaan toinen mahdollinen minä. Esimerkiksi vuonna 1953.Kun on reinkarnaatioista puhe, niin tällä tyypillä on kyllä hämmentäviä ajatuksia reinkarnaatiosta. Tai inkarnaatiosta. Että aikaa ei ole ja kaikki oman sielun inkarnaatiot ovat oikeasti siksi olemassa yhtä aikaa. Niinpä voi tavata jopa tässä elämässä oman itsensä eri kehossa. Oispa aika jännä kokemus:
![]()
Kristina Jean | Psychic Medium, Spiritual Guide & Trauma Healer Instagramissa : "How long do we wait to reincarnate? #afterlife #spirit #spirituality #fyp #foryou"
256 likes, 8 comments - kristinajeanpsychicmedium May 25, 2026: "How long do we wait to reincarnate? #afterlife #spirit #spirituality #fyp #foryou".www.instagram.com
On kyllä jännä ajatus, että jossain on toisia ulottuvuuksia, ja siellä elää eri minuja eri ajoissa, mutta minulla ei ole mitään yhteyttä niihin. Ei edes unessa.Toisessa ulottuvuudessa oleva "minä" ei ole minkäänlainen "karnaatio", vaan ainoastaan toinen mahdollinen minä. Esimerkiksi vuonna 1953.
Hyvää yötä, toivottavasti saat hyvin unen päästä kiinni, itse juon kohta iltakaakaon.Otin unilääkkeen ja nyt oon ollut jo aivan tillin tallin jo jonkun aikaa.
Kuka? O?Jos oisit onneton niin me olisi helpompi toteuttaa. Senkun laitettaisiin hynttyyt yhteen.
On kyllä jännä ajatus, että jossain on toisia ulottuvuuksia, ja siellä elää eri minuja eri ajoissa, mutta minulla ei ole mitään yhteyttä niihin. Ei edes unessa.
Niin, no, sielun vaellus/metempsykoosi, ei taida kuulua kristilliseen opetukseen, en tiedä.Sitten on vielä ne tosiuskovaiset, joiden mielestä koko reinkarnaatio on paholaisen huijausta. Menee pää sekaisin kaikista mahdollisuuksista ja siitä mikä on totta ja mikä ei.
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.www.youtube.com
Leikattiinko se pois?Voi surkea. Ei näy häntä enää.
Mitä kauneimmat unoset r! Tänään oli enotionaalisesti raskas ilta, mut olit mielessä paljon, taaskin. Niin toivon meitä ja oltais jo yhdessä, jos minä saisin päättää. Ikävöin sinua. Nuku hyvin!![]()
Milloin viimeisin havaintosi?Voi surkea. Ei näy häntä enää.
Varo pahoja henkivoimia ja ajattaria, älä avaa väylää sellaisille.Mistä tietää että on viimeinen inkarnaatio täällä? Onko sun henkioppaat kertoneet sulle? Mun henkioppaat ei juttele koskaan mitään. Oon koittanut kysellä ties mitä, muttei mitään vastausta koskaan.
Pari päivää...Milloin viimeisin havaintosi?