V
vierailija
Vieras
Päätä voi aikansa hakata muuriin, mutta ei se muuri siitä miksikään muutu. Päähän vain sattuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voin toki ikioma rakas GöntsäniEnsin leggingsit jalassa pieren sun naamaan ja sit peppu paljaana pieren suoraan suuhusi polttavia pieruja, jotka kurahtelee ja rutisee suuhusi kovalla paineella ja pitkäkestoisesti.
T. Palstaenkelisi
Oispa oikea yhteys. Ja olisihan se, jos kumpikin haluaisi.
Otin kaiken vastaan haudan vakavana.Pidän sinua jääräpäisenä miehenä, joka ei suostu kuuntelemaan tai ainakaan ottamaan todesta, mitä toinen koettaa sanoa.
*Vakavasti.Sitä toivoit ja sen sait.Otin kaiken vastaan haudan vakavana.
Toivon toimivaa dialogia, joka on edellytys tolkullisen ihmissuhteen edellytys.*Vakavasti.Sitä toivoit ja sen sait.
En tiedä. Sehän tässä ongelma onkin. Jos tietäisin, voisi olla niin, että oltaisiin sylikkäin.Kai sä tiedät, minkämoiset tunteet mulla on sua kohtaan? Ihan hitonmoinen ikäväkin, kun en saa olla sun sylissä.
En oikein tiedä. NnKai sä tiedät, minkämoiset tunteet mulla on sua kohtaan? Ihan hitonmoinen ikäväkin, kun en saa olla sun sylissä.
Tuskin tärkeän ihmisen kanssa keskustelu ahdistaisi. Korkeintaan jännittäisi, ja korvat punoittaisivat.Niin, miks kaikki keskusteleminen onkin niin vaikeaa hänen kanssaan. Tai tuntuu, että jotenkin menee ihan lukkoon. En uskalla paljastaa tunteitani, kun pelkään, et se tuntuu hänestä ahdistavalta. Voi rähmä.![]()
Mikäs musta leski...Voisit olla raajojeni välissä.
Niin mikä esti?Miksei meille voinut käydä hyvin?
Sille on varmaan syynsä, miksi et saa aloitettua.Mä uskaltaisin kertoa tunteistani mutten saa aloitettua keskustelua. Sen kans pitää elää.
Moni pieleen mennyt asia ja haluttomuus.Niin mikä esti?
Oletko mies tai miehen kaipaaja?Minä en. Olis intoa vaikka mihin.
Miehen kaipaaja.Oletko mies tai miehen kaipaaja?