V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ymmärrän, mutta ei kai se deittailu tartte olla muita kuin yhdessäoloa silloin tällöinMulla ei ole voimavaroja deittailun ja harrastusten vaatimiin asioihin, joten joudun olemaan yksin.
Ei tartte ottaa paineita, jomman kumman kodissa vaikka tapaisi. Vaikka ei jaksaisi muuta kuin pötkötellä sohvalla niin ei mua haittaisiToihan on paljon. Et taida ymmärtää sen koko touhun paineita...
Kaikkea muuta kuin täysiEn mahdu täyteen elämääsi.
En tiedä tulitko sivusta, mutta tarkoitin kun tuo yksi ehdotti deittailla uusia. Niin se on kuluttavaa.Ymmärrän, mutta ei kai se deittailu tartte olla muita kuin yhdessäoloa silloin tällöin
Ahaa, joo tottaEn tiedä tulitko sivusta, mutta tarkoitin kun tuo yksi ehdotti deittailla uusia. Niin se on kuluttavaa.
Äh tulit sivusta ja missasit kontekstinEi tartte ottaa paineita, jomman kumman kodissa vaikka tapaisi. Vaikka ei jaksaisi muuta kuin pötkötellä sohvalla niin ei mua haittaisi
Oikealle kyllä. Minä en sitä selvästikään ole.Rakkaudelle löytyy aina tila jos vaan on tullakseen.