V
vierailija
Vieras
Teeppä.Voisin tehdä listan, mitä kaikkea lupasit. Yhtäkään et pitänyt. Sanansa mittaane miäs.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Teeppä.Voisin tehdä listan, mitä kaikkea lupasit. Yhtäkään et pitänyt. Sanansa mittaane miäs.
Kohtelen toista kuten ihmistä kyllä ja kyllä minä ihminenkin olen.Ole vain. Minä etsin ihmistä ja odotan myös kohtelua, joka kuuluu ihmiselle.
Jututus jatkuu. Osa XC.Vihersilmälle![]()
Pidän. Nyt me mennään kaikki nukkumaan.Sinähän lupasit pitää aina huolta.
Hän ei pitänyt minua minään. Kaupan kassa saa huomattavasti enemmän hyvää kuin minä koskaan sain.Kohtelen toista kuten ihmistä kyllä ja kyllä minä ihminenkin olen.
Herra mun vereni. Mitä täällä
taas tapahtuu? Täyttä ymmärrystä
vailla klo 24 kokoontumisajot?
Sheesh! E
Tuollaista läppää kuulee kerran päivään kun avaa deittisovelluksen.Rakkauden.
Yhteisen tulevaisuuden ja elämän.
Yhteisen kodin. "Joka tapauksessa voit jo alkaa miettiä, missä ja millaisessa talossa/paikassa haluat asua."
Esimerkiksi nämä.
Miten kukaan viitsii heitellä kevyitä elämän isoimmista asioista? Ihmeen selkärangatonta touhua.Tuollaista läppää kuulee kerran päivään kun avaa deittisovelluksen.
Jostain on keksittävä jutun tynkää. Ei kukaan ota vakavasti noita kun tuntemattomille heittää läpändeerusta.Miten kukaan viitsii heitellä kevyitä elämän isoimmista asioista? Ihmeen selkärangatonta touhua.
Musta tuntuu, että pelaat jotain peliä etkä aidosti ole valmis keskustelemaan.Joko sä olet sitten rauhoittunut ja haluat keskustella?
En halua, että tässä meidän jutussa on voittajia ja häviäjiä. En halua, että turhaan selän takana juorutaan. Siksi näiden asioiden kanssa ei voi kiirehtiä.
Trollit ei kannata vaivautua ignooraan suoraa.