Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei vauvalla ole mitään tunnisteellisia emojeja. Jokainen käyttää mitä käyttää. Kaikki emojit ovat vapaasti käytettävissä. Ihminen kirjoittakoon oman nimensä, jos tunnistettavuus on niin tärkeää.

Niin syvältä, kun ei osata pitää näppejä erossa toisten tunniste-emojeista. Etenkin vauvalla omat tunnisteelliset viestit lähtee parissa päivässä kiertoon.
Oon huomannut saman. Ihmisillä on tapana alitajuisesti tai joskus tietoisesti kopioida toisten ilmaisua. Itsekin oon tehnyt tätä irl tai netissä tulee sellanen tunne, että tekisi mieli, mutta täällä yritän varoa sitä.

Näistä voi tehdä mitä vaan tulkintoja. Oon alkanut pelkäämään sen takia, koska pelkään, että jotkut ihmiset väärinymmärtää mua ja niin on käynytkin. Nämä foorumit on kyllä mahdollisimman huono tapa viestiä.

Ja vaikka eihän sillä pitäisi olla väliä, niin ei sitä ikinä tiedä mitä seurauksia voi tapahtua irl, jos yhtään henkilökohtaisia tietoja pääsisi valumaan tai sitten, että yhdistetään väärään ihmiseen. Oon kuullut kaikenlaista: "Fb tappelu Suomessa yltyi tilanteeseen, jossa aggressiiviset ihmiset menivät illalla/yöllä yhden ovelle, mutta siellä oli vastassa vahtikoira niin perääntyivät"

Toki heidän täytyi jotenkin tuntea tämä henkilö, mutta ilmeisesti olivat kuitenkin tarpeeksi tuntemattomia tapellakseen kuin tuntemattomat.

*minkä

Teen myös kirjoitusvirheitä, jotka en tiedä kuinka yleisiä ne on.

Ei OgE.
~
On minultakin
vaikkapa tuplaväli
> treenilaitteen
päältä näpytellessä
2 vuoden anoilun
aikana lähtenyt,
kun en AI-editoi.
Joskus takana ollut
kokonaan valvottu
stressiyö. Sekin..
~
Käytössäni on
vain inhimillinen,
'oman pääni pääoma'/
manuaalinen
näppäily. Haluan
olla täydesti ihminen
tekstieni kautta ja
sallia vibraationi
koskettaa; tehdä omaa
'triggeröivää työtään.'
*Siksi mä ihan
tietoisesti vältän
Arttu_Ilmarin käyttöä anokirjoittamisen
kontekstissa.

Jännästi meidän
K+ softamme
rytmitti taas yhden
tekstini sanan
> edelliselle riville,
vaikka näytölläni
[Android_luuri]
sana oli laitettu
nimenomaan
seuraavalle riville.

~
Tube-klippi ei mun.

E

Näistä voi tehdä mitä vaan tulkintoja. Oon alkanut pelkäämään sen takia, koska pelkään, että jotkut ihmiset väärinymmärtää mua ja niin on käynytkin. Nämä foorumit on kyllä mahdollisimman huono tapa viestiä.

Ja vaikka eihän sillä pitäisi olla väliä, niin ei sitä ikinä tiedä mitä seurauksia voi tapahtua irl, jos yhtään henkilökohtaisia tietoja pääsisi valumaan tai sitten, että yhdistetään väärään ihmiseen. Oon kuullut kaikenlaista: "Fb tappelu Suomessa yltyi tilanteeseen, jossa aggressiiviset ihmiset menivät illalla/yöllä yhden ovelle, mutta siellä oli vastassa vahtikoira niin perääntyivät"

Toki heidän täytyi jotenkin tuntea tämä henkilö, mutta ilmeisesti olivat kuitenkin tarpeeksi tuntemattomia tapellakseen kuin tuntemattomat.

Oho. Jopas.
~
Mä en ole
kirjautunut koko
Febuun / Mgeriin
about enää
> lokakuun 2023
jälkeen. Liikaa
Fb:n antamia
tiedotuksia
päivittäisistä
hakkerointiyrityksistä.