V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Herkkyys ei ole särkyvyyttä, vaan kykyä elää, tuntea ja ajatella syvemmin. Se on psyykkistä polttoainetta, joka tekee mahdottomaksi tyytyä keskinkertaiseen tai epämoraaliseen elämään.
Totta. Tapahtuukohan tuo muuten aina, että selvitäkseen sen oman herkkyyteensä kanssa ihminen kehittää jonkun purkamiskanavan, joka on ylenpalttisen "kova". Toiset kehollisesti, toiset jotenkin muutoin.Herkkyys voi saada ihmisen toimimaan myös itsekeskeisellä tavalla (sitä mitenkään arvostelematta). Se voi myös johtaa epäherkkyyteen jossain asioissa. Kevyenä esimerkkinä, että jos vaikka hakee sokerista lohtua voimakkaalle tai raskaalle sisäiselle maailmalle, se voi johtaa esimerkiksi ääreishermojen vaurioitumiseen ajan myötä. Tällainen herkkä ihminen siis saattaisi periaatteessa olla tunnottomampi fyysisesti kuin moni muu, mutta se ei kertoisi koko totuutta hänestä.
Mä oon tehnyt tuossa toisinpäin eli en oo ikinä antanut itselleni lupaa katsoa pois ja pakottanut itseni kestämään sen. Mutta omaan vartaloon en sitten olekaan purkanut sitä ikinä. Kai jokainen ruoskii itsensä jotenkin kun pyrkii elämään itsensä kanssa.Moni herkkä ihminen sulkee ihmisten ja eläinten kärsimyksen myös ulkopuolelle suojellessaan itseään.
Ei välttämättä.Totta. Tapahtuukohan tuo muuten aina, että selvitäkseen sen oman herkkyyteensä kanssa ihminen kehittää jonkun purkamiskanavan, joka on ylenpalttisen "kova". Toiset kehollisesti, toiset jotenkin muutoin.
Oletko vegaani?Mä oon tehnyt tuossa toisinpäin eli en oo ikinä antanut itselleni lupaa katsoa pois ja pakottanut itseni kestämään sen. Mutta omaan vartaloon en sitten olekaan purkanut sitä ikinä. Kai jokainen ruoskii itsensä jotenkin kun pyrkii elämään itsensä kanssa.
En. 13 v. olin muttei siinä ole järkeä.Oletko vegaani?
Täällä palstalla se on tosi helppo palauttaa. Painu helv**Iin, jos et muka pysty laittamaan viestiä irl.Miten mä voisin palauttaa sun uskon ittees ja ennen kaikkea ihmisiin? Usko on varmaan ihan nolliin romutettuna kaiken maailman st*lkkeriv*inoajien ja s*ksuaaliurpojen jäljiltä mitä sun ympärillä vuosia on pyörinyt siellä kotikuvioissa ja netissä vielä sata kertaa pahemmin.
Ei ollut tarkoitus tehdä yhteyttä, että toisten kärsimyksen ulkopuolelle sulkemisen ja sokerin välillä. Ehkä ymmärsit väärin. apMä oon tehnyt tuossa toisinpäin eli en oo ikinä antanut itselleni lupaa katsoa pois ja pakottanut itseni kestämään sen. Mutta omaan vartaloon en sitten olekaan purkanut sitä ikinä. Kai jokainen ruoskii itsensä jotenkin kun pyrkii elämään itsensä kanssa.
Tuskin sinä sinnekään osaa mennä ellei erikseen joku tule sinua sinne innostuneena saattamaan ja kehumaan kuinka osaat kävellä.Täällä palstalla se on tosi helppo palauttaa. Painu helv**Iin, jos et muka pysty laittamaan viestiä irl.