V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tarkotit sitä kiusaamista. Sori, tulkitsin tän jotenkin oudosti.Ja mihin tämä liittyy? En ole kirjoitellut siellä sellaisia.
Ei kannata pelätä palautetta jos kerran ”mä oon se joka…”, niin silloin olen kyllä edelleenkin sanojeni takana. Maailmaan mahtuu mielipiteitä loputtomasti, kuten trolleja myösRiippuu myös ajankohdasta ketä sattuu olemaan siellä, mutta peukuista oon huomannut jos en muuten, että nyt ihmiset ei tykkää. He ei välttämättä vastaa suoraan siihen mitä sanot, mutta tekee siitä merkinnän ja voi sanoa jotain negatiivista erillisesti tai myöhemmin yhdistää sua negaan "sä oot se joka"
Ei kannata pelätä palautetta jos kerran ”mä oon se joka…”, niin silloin olen kyllä edelleenkin sanojeni takana. Maailmaan mahtuu mielipiteitä loputtomasti, kuten trolleja myös
Niin. Sen huomaa jos joistain tietyistä henkilöistä on kirjoitettu edes hitusen tunnistettavasti niin se alkaa. Oon jättänyt about puolet viesteistä kirjoittamatta tämän ilmiön takia.Tarkotit sitä kiusaamista. Sori, tulkitsin tän jotenkin oudosti.
Mua häiritsee tuo sama ja tapahtuu mullekin aika usein, mutta eipä sille mitään voi ja edellinen kommentoija on oikeassa että pitää ottaa vaan asenne että mä olen mä ja oma ongelmasi jos et ymmärrä. EriMä koen välillä, että mun sanomisia tulkitaan tarkoittamaan tai olemaan merkki jostain mitä en ole. Enkä tarkoita nyt ketjuja ainoastaan. Ei muakaan haittaa seisoa sanomisieni takana, mutta kun huomaan, että ne on ymmärretty väärin. Se häiritsee.
Aikanaan jouduin tosi rajuun myllyyn jonkun mustasukkaisuuden takia. En voi vieläkään tietää varmuudella mitä se oli.Niin. Sen huomaa jos joistain tietyistä henkilöistä on kirjoitettu edes hitusen tunnistettavasti niin se alkaa. Oon jättänyt about puolet viesteistä kirjoittamatta tämän ilmiön takia.
Mä tiedän melko hyvin jotakin asioita ja anteeksi kiroilu mutta aivan vtun uskomatonta millaisia ihmisiä on olemassa. Mut joo. Kaikenmoista.Aikanaan jouduin tosi rajuun myllyyn jonkun mustasukkaisuuden takia. En voi vieläkään tietää varmuudella mitä se oli.
Mä oon sillä tavalla uskomaton, että oikeastaan ihastuin mun kiusaajaan. En edes tiedä mikä kaikessa oli totta.Mä tiedän melko hyvin jotakin asioita ja anteeksi kiroilu mutta aivan vtun uskomatonta millaisia ihmisiä on olemassa. Mut joo. Kaikenmoista.
Luin just jonkun teorian joka oli, että jos on asia B, niin energialaki sanoo, että sen on kohdattava ei-B, jotta se oppii tuntemaan itsensä. Jos koko maailma sen ympärillä on B B B B B se ei tajua omaa olemassaoloaan.Tässä maailmassa on varmasti jokin entiteetti tai energia, joka tunnistaa voimakkaan rakkauden ja mitä voimakkaampi, sitä pahemman vastuksen se antaa sen tielle.
Paranormal activity activated. Varma kuolema.Ainoa keino on ihastua itse entiteettiin.![]()
Ihan hyvä ohjenuora. Ajattelisin sen itse enemmänkin niin, että jos ihminen on kohdannut itsensä ja ottaa vastuun omista tunteistaan niin se näkyy positiivisesti ihan kaikessa.Kaveriporukkaa kun joskus tarkkaili, niin ne kaikkein mustasikkaisimmat olivat itse pahimpia pettäjiä. Välttäkää ihmisiä joilla on luottamusongelmia.
Voi eiMut hyttysiin on vaikea ihastua.