Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu myös ajankohdasta ketä sattuu olemaan siellä, mutta peukuista oon huomannut jos en muuten, että nyt ihmiset ei tykkää. He ei välttämättä vastaa suoraan siihen mitä sanot, mutta tekee siitä merkinnän ja voi sanoa jotain negatiivista erillisesti tai myöhemmin yhdistää sua negaan "sä oot se joka"

Riippuu myös ajankohdasta ketä sattuu olemaan siellä, mutta peukuista oon huomannut jos en muuten, että nyt ihmiset ei tykkää. He ei välttämättä vastaa suoraan siihen mitä sanot, mutta tekee siitä merkinnän ja voi sanoa jotain negatiivista erillisesti tai myöhemmin yhdistää sua negaan "sä oot se joka"
Ei kannata pelätä palautetta jos kerran ”mä oon se joka…”, niin silloin olen kyllä edelleenkin sanojeni takana. Maailmaan mahtuu mielipiteitä loputtomasti, kuten trolleja myös

Ei kannata pelätä palautetta jos kerran ”mä oon se joka…”, niin silloin olen kyllä edelleenkin sanojeni takana. Maailmaan mahtuu mielipiteitä loputtomasti, kuten trolleja myös

Mä koen välillä, että mun sanomisia tulkitaan tarkoittamaan tai olemaan merkki jostain mitä en ole. Enkä tarkoita nyt ketjuja ainoastaan. Ei muakaan haittaa seisoa sanomisieni takana, mutta kun huomaan, että ne on ymmärretty väärin. Se häiritsee.

Mä koen välillä, että mun sanomisia tulkitaan tarkoittamaan tai olemaan merkki jostain mitä en ole. Enkä tarkoita nyt ketjuja ainoastaan. Ei muakaan haittaa seisoa sanomisieni takana, mutta kun huomaan, että ne on ymmärretty väärin. Se häiritsee.
Mua häiritsee tuo sama ja tapahtuu mullekin aika usein, mutta eipä sille mitään voi ja edellinen kommentoija on oikeassa että pitää ottaa vaan asenne että mä olen mä ja oma ongelmasi jos et ymmärrä. Eri

Tässä maailmassa on varmasti jokin entiteetti tai energia, joka tunnistaa voimakkaan rakkauden ja mitä voimakkaampi, sitä pahemman vastuksen se antaa sen tielle.
Luin just jonkun teorian joka oli, että jos on asia B, niin energialaki sanoo, että sen on kohdattava ei-B, jotta se oppii tuntemaan itsensä. Jos koko maailma sen ympärillä on B B B B B se ei tajua omaa olemassaoloaan.

Yhteistyössä