lähettäkää mulle jotain positiivista energiaa. tai jotain.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Jotain tarttis nyt, kun ei millään nyt meinaa pysyä positiivinen mieli.

Ja älkää sanoko, että se joulu tulee siivoamattakin yms. kliseitä, jookos :)

Mun pitäis vielä ehtiä vaihtaa verhot, imuroida takkojen ja kaappien päälliset, leipoa torttuja, pestä ikkunat, laittaa koristeet, pestä vessa ja sauna kunnolla.
sit vielä tietenkin päälle nää ihan päivittäis hommatja kaupassa käynti.

Joo nuo on kyllä ihan sellasia töitä mitkä pitäis pystyä tekemään yhdessä päivässä. mut mä en onnistu.
Mä oon nyt koko viikonlopun tehnyt joulu siivousta, enkä ole muuta saanut aikaan, kuin kaksi kaappia siivonnut, kaikki ovet pessyt ja pölyt pyyhkinyt. Ja noinkin vähästä on kärsinyt muut hommat.

Joten lähettääkää mulla paljon positiivista mieltä, että jaksan uskoa siihen että saan tehtyä tuon kaiken.

Siivoa aina yksi huone kerrallaan ja siirrä sotkua aina yksi huone eteenpäin. Ja aloita siivous siitä huoneesta joka on kaikkein tärkein siivouksen kannalta esim. olkkari koska siellä vietetään aikaa :) Omalle luonteelle ei sovi liian suurien asoiden pyörittely esim. tavarata paikoilleen kerralla joka talossa, yksi huone on sopiva kokonaisuus kerralla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siivoa aina yksi huone kerrallaan ja siirrä sotkua aina yksi huone eteenpäin. Ja aloita siivous siitä huoneesta joka on kaikkein tärkein siivouksen kannalta esim. olkkari koska siellä vietetään aikaa :) Omalle luonteelle ei sovi liian suurien asoiden pyörittely esim. tavarata paikoilleen kerralla joka talossa, yksi huone on sopiva kokonaisuus kerralla.

tota mä aina yritän, mutta mä saan senkin epäonnistumaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
miksi sinun pitäisi nuo kaikki tehdä?

koska nuo on asioita mitkä mun mielestä kuuluu jouluun, tai sen odotukseen. Niiden tekemisestä syntyy joulumieli. toki siis muustakin, mutta tuo on yksi niistä konkreettisista asioista minkä johdosta todella iskee tajuntaan että on joulu :)

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:

koska nuo on asioita mitkä mun mielestä kuuluu jouluun, tai sen odotukseen. Niiden tekemisestä syntyy joulumieli. toki siis muustakin, mutta tuo on yksi niistä konkreettisista asioista minkä johdosta todella iskee tajuntaan että on joulu :)

kuulostaa vähän pelottavalta

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:

kuulostaa vähän pelottavalta

:o miten niin :D

Yhteistyössä