lähihoitajasta sairaanhoitajaksi, palkka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hoitsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hoitsu"

Vieras
olen koulutukseltani lähihoitaja.hain ja pääsin sisään sairaanhoitajakoulutukseen. voisin opiskella työnteon ohella. peruspalkka on nyt n. 1900 kk ja lisät päälle.... sairaanhoitajana saisin tällä paikkakunnalla 3,5 vuoden opintojen jälkeen vähän päälle 2100 euroa peruspalkkaa ..siis kannattaako tämä muka ? eihän tuo palkka tuosta juuri mihinkään nouse..muiden kokemuksia??

No... kannattaa siinä mielessä, että sh:n työnkuva on vähän erilainen, vastuullisempi ja varmaan haastavampi. Sh:na voit myös erikoistua eri puolille, riippuu, mitä vaihtoehtoja teidän koulussa on.
Jos ajattelet vain palkkaa, niin sitten ei kannata opiskella.

[QUOTE="ylva";24400844]No kaksisataa euroa kuukaudessa on jo melkoinen korotus, mieti kuinka paljon se on vuodessa jne.[/QUOTE]

Mun mielestä se ei ole niin iso, että olisi kannattavaa opiskella monta vuotta, jos ainoa motiivi opiskeluun on palkka. Opiskeluaikoina ei kuitenkaan voi tehdä niin paljon töitä ja elintaso voi muuttua siksi aikaa niukemmaksi.

kuka ajattelee pelkkää rahaa tuossa vaiheessa kun toimenkuva muuttuu täysin, saa vastuuta ja hommat muuttuu täysin. anna mennä, mutta jos tapaan sut omalla työpaikalla itkemässä pelkästään rahan takia niin siinä saattaa tulla muutama julkaisukelvoton sana kun et ymmärrä, ettei tuota työtä rahan takia olla tekemässä.

kuka ajattelee pelkkää rahaa tuossa vaiheessa kun toimenkuva muuttuu täysin, saa vastuuta ja hommat muuttuu täysin. anna mennä, mutta jos tapaan sut omalla työpaikalla itkemässä pelkästään rahan takia niin siinä saattaa tulla muutama julkaisukelvoton sana kun et ymmärrä, ettei tuota työtä rahan takia olla tekemässä.

No miksi te sitten lakkoilette ja hingutte palkankorotuksia? ;)

no hyväntekeväisyyttäkö siinä ollaan tekemässä?