D
"Donna"
Vieras
Moi!
Olen lähihoitaja ammatiltani ja töissä tarhassa. Mieleeni on noussut ajatus, että jatkaisin vielä sosionomiksi asti. Onko joku opiskellut lh:sta sosionomiksi työnohella ja miten? Kuinka kauan kesti? Minkälainen opiskelumuoto?
Olen lähihoitaja ammatiltani ja töissä tarhassa. Mieleeni on noussut ajatus, että jatkaisin vielä sosionomiksi asti. Onko joku opiskellut lh:sta sosionomiksi työnohella ja miten? Kuinka kauan kesti? Minkälainen opiskelumuoto?