Lähihoitajasta sonionomiksi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Donna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"Donna"

Vieras
Moi!

Olen lähihoitaja ammatiltani ja töissä tarhassa. Mieleeni on noussut ajatus, että jatkaisin vielä sosionomiksi asti. Onko joku opiskellut lh:sta sosionomiksi työnohella ja miten? Kuinka kauan kesti? Minkälainen opiskelumuoto?
 

Yhteistyössä