LÄHIHOITAJAT! millaista PÄIVÄtyötä teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse teen 2-vuorotyötä mutta pelkkää päivätyötä tekevät lähihoitajat yleensä työskentelevät esim kouluissa ja päiväkodeissa tai terveyskeskusten vastaanotossa

Itsekin olin aikoinaan vaan 2-vuortyössä, mutta pelkkä päivävuoroa tekvistä tulee ekana mieleen just terveyskeksyksen ajanvarauksessa / polilla työskentelevät ( siis sellasilla pienillä, jotka ei ole kuin virka-aikaan auki ), hammashoitajat, jotkut lastenhoitajat, koulunkäynti tms. avustajat, osastosifteerit tk:ssa ja sos.puolen lh:t. Voi toki olla muitakin paikasta riippuen, mutta nuo nyt ekana pomppas mieleen.

voiko vastaanottosihteeriksi tai muuhun tämän tapaiseen päästä lähihoitajan koulutuksella? itseäni kun ei kovin hirveästi enää tämä hoitsun homma kiinnosta, haluaisin kokeilla jotain hieman erilaista... esimerkiksi juuri tuollaista vast.ottosihteerin hommaa! :)

Mulla on periaatteessa päivätyö, mutta joskus tosi tosi harvoin (eli n. kerran kuussa) saattaa olla iltavuoro tai lauantaivuoro.

Olen kehitysvammaisten päivätoiminnassa, mahdolliset illat tai lauantait on palvelukodin puolella sitten.

teen päihdetyötä alkoholistien parissa, mutta oon tehny erikois sopimuksen että työaika on 9-15, normi työaika olis 8-16 ja 13-21. Työ sisältää aluks yrjöjen siivoamista ja lopuks keskustelua ja hoitosuunnitelmien tekoa =) Lääkehoidon hoitaa täysin sairaanhoitajat.

[QUOTE="minävain";23996942]Riittää, mutta vaaditaan suuntautuminen asiakaspalveluun ja tiedonhallintaan.[/QUOTE]

Jep! Itsekin opiskelen tuota monimuotona tällä hetkellä. Olen valmistunut lähäriksi kyllä jo vuonna nakki ja makkara ja tehnyt töitä muualla, mutta olen uudelleenkoulutuksessa juuri tuohon terveydellisitä syistä. Eka harjottelu polin vastaanotossa keväällä suoritettu ja tykkäsin kyllä. Varsinainen osastosihteerijakso tulee vasta syksyllä. Eli koulutus antaa valmiudet molempiin hommiin.

Yhteistyössä