K
Kiraki
Vieras
Onko kukaan teistä käynyt opinnot vasta aikuisiällä? Minkälaiset ne pääsykokeet ovat..itselläni ei ole kovin hyvä matikkapää,voiko siitä jäädä pääsy kouluun roikkumaan? Kukaan lukenut sen jälkeen sairaanhoitajaksi-->terveydenhoitajaksi-->kätilöksi?