Lähihoitajat!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiraki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itelläkään ei mikään matikka pää ole mutta selvisin lääkelaskuista. meillä oli niin et se tentti piti tehdä niin monta kertaa et läpi meni. mie tein sen muutaman kerran eikä menny läpi niin päätin mennä tukikurssille mikä meillä järkättiin koululta ja sen jälkeen meni kevyesti läpi.
 
Itse olen aikuisena käynyt lähihoitajakoulun ja nyt opiskelen siis sairaanhoitajaksi.
En ole kokenut pääsykokeita hankaliksi, tosiaan psykologialla niissä on painopiste. Matikkaakin siellä on, muttei mielestäni mitään vaikeita, päättelytehtäviä.
Lääkelaskutkin sujuu kun jaksaa keskittyä ja harjoitella myös kotona. Ei nekään mitään rakettitiedettä ole. :)
Oikein mukavaa on opiskelu ollut ja voin lämpimästi suositella aikuisopiskelua, vaikka onhan se rankkaakin kun meilläkin on iso perhe.
Oma valintani kuitenkin ja olen siihen tyytyväinen. :D
 
Mä opiskelen terkkariksi (ja tästä toivottavasti kätilöksi) yo-pohjalla enkä oo kyllä lääkelaskuja pitäny kompastuskivinä. Lyhyt matikka mulla taustalla ja vähän ylimäärästä bilsaa, fyssaa ja kemiaa ja mielestäni lääkelaskut, lääketiet.opinnot ja luonnontiet. opinnot ollu tosi helppoja.
Hoitotyön taidossa lähäreillä tietty kokemusta, mutta se onkin ainoa mistä saavat hyväksilukua koulutuksensa takia, ja ainaki meidän luokan lähäreillä ongelmia just edellä mainitsemieni kurssien kanssa.
 
Meillä oli aikuislukiossa muutamia lähäreitä matikan tunnilla kun eivät millään oppineet niitä lääkelaskuja. Open oli pakko laittaa ne toiseen luokkaan kertaamaan kun jarruttivat muiden opiskelua.
 

Yhteistyössä