Lahja ei ollut mitä piti,mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aatto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eihän sillä ole väliä, jos tyttö saa 20 pakettia, hänhän on kuitenkin alkuperäisesti toivonut vain kahta suhteellisen halpaa pakettia. Pitäisin oikeudenmukaisena, että tyttö saisi edes ne. Jotkut eivät saa mitään. Ja voihan niissä 20 paketissa olla esim. sukkia, yms. mistä tyttö ei välitä niin paljoa? Pettymyksen tunne Jouluna on hirveää.

Musta on outoa että vanhemmat ei itse osta sitä lahjaa, jota lapsi kaikkein eniten toivoo ja odottaa jokesästä asti. Sitten pari päivää ennnen joulua tekstaillaan kummille? No, ei nyt osunut lahja oikeaan, mutta tota romua tuolla kaupoissa on niin julmetusti, ettei ole ihmekään jos joskus menee vikaan. Osta se online-juttu itse ja kiitä kummia lahjasta.

Pari päivää?? Marraskuun puolella hän itse tekstasi ja kysyi...

Se mitä voi sanoa toiveeksi, riippuu hinnasta, en kehtaa mitään 30-50 e tai enemmän maksavia toivoa noilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär;22734331:
Lapselle tulee paljon lahjoja just mm. tästä syystä et en voi niitä lapsen toivomia juttuja pyytää keneltäkään koska meidän sukulaiset ei osaa ostaa oikein. Vanhemmat ostetaan ne mieluiset ja sit sukulaiset antaa kaikkea härpäkkää. Olen yrittänyt sanoa että emme tarvitse mitään tai kertonut jotain vaatetta esim. mitä tarvitaan kun sellaisia leluja joita 1-vuotia skäyttää ei 5-vuotias enää käytä. Ymmärrän ap:ta että halusi että kummit ostavat jotain sellaista mitä lapsi toivoo ja on mieluisaa. Jatkossa anna kuitenkin vain epämääräisiä ohjeita pääset helpommalla.

Joo, jotain tyyliin piirustusvälineitä tai palapeli tai legoja tms. Yöpaita olis ok, mutta meillä on nyt niitä jo riittävästi tätä kokoa.

Alkuperäinen kirjoittaja entiäkuu;22734476:
Eihän sillä ole väliä, jos tyttö saa 20 pakettia, hänhän on kuitenkin alkuperäisesti toivonut vain kahta suhteellisen halpaa pakettia. Pitäisin oikeudenmukaisena, että tyttö saisi edes ne. Jotkut eivät saa mitään. Ja voihan niissä 20 paketissa olla esim. sukkia, yms. mistä tyttö ei välitä niin paljoa? Pettymyksen tunne Jouluna on hirveää.

On niissä lelujakin osassa, mutta oli se online-pehmo sen verran tärkeä että hommasin sen tänä aamuna.

[QUOTE="huuhuu";22735729]eipä olis ollu mullakaan hajuakaan mikä toi ONLINE juttu on. Toivottavasti olet antanut kummille vähän selkeämmät ohjeet, ku vaan ton härpäkkeen nimen.[/QUOTE]

Kirjoitin että x toivoo Littlest Pet Shop Online-pehmoa, jonka koodilla pääsee nettipeliin... ja että sillä, mikä eläinhahmo se niistä on, ei oo väliä, kun meillä ei oo yhtäkään niitä. Siitä tää palsta vasta olisi riemastunut, jos olisin heittänyt kuvan messiin kuvastosta :) (multimediaviestillä).

Kun menee minkä hyvänsä kaupan leluosastolle, ja löytää ne pet shopit, niin se online lukee niissä paketeissa ja ei oo vaikeaa löytää. Eikä ole edes loppu.

mä olen ollut vastaavassa tilanteessa ja oppinut erittäin kantapään kautta sen, että ne hartaimmat ja "täsmätoiveet" pitää hoitaa itse.

Mä yritin ensin esittää "tilauksia" sen takia, ettei tulisi liikaa paketteja ja liikaa roinaa. Mutta näin sen on näköjään mentävä, että mä ostan ne oiekat toiveet ja isoäidit ja tädit lähettävät sitten mitäsattuu. tänä vuonna anoppi ei edes kysynyt; jos olisi mä olisin sanonut että vaikka kylpyvaahtoa. Sitä kun saa esim sokoksesta kolmella eurolla.

Yhteistyössä