Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
no mut pointtihan oli se et jos on sanottu et vaikka " haluaisin punaisen marimekon kangaslaukun" niin saaki vihreen, koska se oli tarjouksessa.. Jos ukko sanoo jotain minkä haluaa niin mä ostan just SEN minkä haluaa, koska se on just SE eikä mikää muu. (tietenkin budjettiin sopiva ettei kukaan ala saivartelemaan autoista sun muista )
Mut pitääkö se olla niin ehdotonta? Pitääkö saada just ja vaan se mikä itselle on se kelpaava? Miksi se vihreä ois sitten niin hirveä asia? Ehkä mä vaan en ymmärrä tällasta listausta ja vaatimuksia kun en ole itse niin nipo ja vain tiettyjen asioiden perään.
No miksei sais lahja olla jotain mitä todella haluaa? jos mä vaikka haluaisin PUMAN pinkin rannekellon ja sanosin siitä miehelle et sellasen haluaisin.. sit saanki naisten kullanvärisen korukellon kun se oli halvempi..
Kyllä ottais lanttuun 2 syystä;
1.Pyysin tiettyä kelloa jota ei ollut kuin yhden sorttista ja sopisi tyyliin.
2. en pidä pienistä korukelloista ja ne ei sovi tyyliin ja ne on rumia ja haluaisin käyttää lahjaa.
Jos mies haluis vaikka jonku tietyn pelin wii:lle niin en mä mee alelaareja kattelemaan jos löytis halvemmalla.