Lähtikö mies toisen naisen matkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Itse sisimmässäni tiedän jo vastauksen, mutta kysytään nyt teiltäkin.
Oli lyhyt suhde erääseen työkaveriin 6 vuotta sitten. Ei kertonut itse vaan jäi kiinni. Sanoi lopettavansa suhteen, mutta jäi taas jonkun ajan kuluttua kiinni. Sitten suhde ymmärtääkseni päättyi.
Mies haki avioeroa ykskaks viikko sitten. Pakkasi todella nopeasti tavaransa, ehti viikossa toimittaa mulle avioeropaperit, sanoi sähkö- ja nettisopimukset irti ja löysi kuulemma kämpänkin jo (tuskin tän naisen luota kuitenkaan, on ettiny vuokra- asuntoa) Kaikki tää siis viikossa.
Moni on sanonut, ettei mies lähde avioliitosta ennenkuin uus katottuna. Meillä just rakennettu omakotitalokin ja isot lainat.
Mietin oliko mitään merkkejä toisesta naisesta. Hän tekee vuorotyötä, joten en tiedä missä ollut viikolla päivisin jos vapaata, mutta muuten ei mitään omituisia menoja ole ollut. No sen verran omituisia, että jos on vaikka päässyt klo 19 töistä, tuli usein kotiin vasta klo 21, syyksi sanoi vaan että oli jääny suustansa kiinni.
Puhelimessa ei ollut mitään omituista, mutta eihän hänkään niin tyhmä ole, että kaksi kertaa saman virheen tekisi. Sen sijaan nyt kuin jälkikäteen ajattelen, tuli mieleeni nämä
- ostanut paljon uusia vaatteita
- alkanut kuntoilla enemmän
- hänen autostaan löytyi suuvesipullo
- puhelin usein piippauksella
- kerran väitti olleensa koko päivän kotona, mutta ei ole ollut, koska kaikki oli juuri niin kuin aamulla töihin lähtiessäni (eli ei ollut käyttänyt yhtään kuppia, keittiö siivoamatta jne.)
- netti säädetty jotenkin niin, että se poistaa aina automaattisesti sivuhistorian kun koneen sulkee
- liittynyt facebookiin (no joo oonhan mäkin), mutta ei edes näy ystäviä kenellekään.

Itse ei tietty myönnä mitään.

Nonii, sitte eikun häikäisevän kauniiks koristaudut, kaikki kultakäämit kaulalle, väännät nätin pikun kakkakikkareen torttutaikinan sekaan ja annat sen sovinnon eleenä miekkoselle. Bon appetit! <3

Niin ja nyt uutena asiana se, että hän on ollut lapsen kanssa tosi paljon puhelimessa ennen eroakin ja tässä eron alkupäivinäkin. Nyt katsoin lapsen puhelutiedoista, ettei ole soittanut lapselle tiistain jälkeen, vastannut kyllä kun lapsi soittanut hälle kerran päivässä. Eikä ole mitään viestejäkään lähettänyt.
Silloin kun asuttiin yhdessä, niin soitti lapselle heti takaisin kun voi vaikka olisi ollut töissä. Nyt lapsi yrittänyt tänään soittaa kolme kertaa, ei vastaa eikä soittanut takaisin.
Ilmeisesti ei siis kerkee ihastukseltaan!!??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

- netti säädetty jotenkin niin, että se poistaa aina automaattisesti sivuhistorian kun koneen sulkee
- liittynyt facebookiin (no joo oonhan mäkin), mutta ei edes näy ystäviä kenellekään.

Jumalauta, minulla on toinen mies josta en ole tietoinen itsekään! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Petturi vastoin tahtoaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jumalauta, minulla on toinen mies josta en ole tietoinen itsekään! :D

Joo mullaki on toinen mies :D

Mutta siis vakavissaan... Ap, pahalta näyttää ja kuulostaa.. Niin kuin joku sanoi niin hyvä että lähti.. Mä en vaan voi ymmärtää kuinka ihmiset voi jättää perheensä noin yhtäkkiä ja jättää muut tyhjän päälle varoittamatta :(

Ap, puhu miehen kanssa. Onhan sulla oikeus tietää miksi lähti. Jos ei kerro, en usko että on ihan kaikki kammarit lämpiminä miehellä.Voimia tilanteeseen, mutta selvitä faktat mahdollisimman pian.Tuollainen arvailu syö ihmistä.

Noista vois päätellä vaikka mitä ja toisaalta taas ei. Todella ikävä että ap sulle kävi noin. Koita kuitenkin nyt alkaa katella asioita eteenpäin, äläkä jää mieheen enää ajatustasolla kiinni. Ei kun otat ja alat huolehtia itestäs ja lapsista. :)

Joo ja mies suunnilleen syyttä mua koko erosta eli mä olin sellainen ja mä olin tällainen jne. Ei meillä hyvin mennyt, se on totta, ei kai toinen nainen kuvioihin olis muuten tullutkaan jos olis hyvin mennyt. Mutta mä en tajunnut että meillä menee niin huonosti, että avioeron partaalla ollaan.
Juu ei todellakaan tyylikkäästi hoidettu tämä homma. Kaiken tämän lisäksi mies jätti mut sähköpostilla (mies vähättelee sitä) enkä ole kertaakaa nähnyt häntä sen sähköpostin jälkeen. Ei ei ollut kanttia naamatusten mulle edes ilmoittaa että haluaa eron. Syyksi sanoi sen, että mä olisin kuitenkin alkanut huutaa ja raivoo... eli mun syy tämäkin, miksi hoiti homman näin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo ja mies suunnilleen syyttä mua koko erosta eli mä olin sellainen ja mä olin tällainen jne. Ei meillä hyvin mennyt, se on totta, ei kai toinen nainen kuvioihin olis muuten tullutkaan jos olis hyvin mennyt. Mutta mä en tajunnut että meillä menee niin huonosti, että avioeron partaalla ollaan.
Juu ei todellakaan tyylikkäästi hoidettu tämä homma. Kaiken tämän lisäksi mies jätti mut sähköpostilla (mies vähättelee sitä) enkä ole kertaakaa nähnyt häntä sen sähköpostin jälkeen. Ei ei ollut kanttia naamatusten mulle edes ilmoittaa että haluaa eron. Syyksi sanoi sen, että mä olisin kuitenkin alkanut huutaa ja raivoo... eli mun syy tämäkin, miksi hoiti homman näin.

No jos teillä on kerran yhteinen talo ja lapset, niin on aika käsittämättömän lapsellista touhua ilmoittaa sähköpostilla haluavansa erota! On kyllä ukolla aika pahasti konseptit hukassa, eivät aikuiset ihmiset toimi noin.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Ap, puhu miehen kanssa. Onhan sulla oikeus tietää miksi lähti. Jos ei kerro, en usko että on ihan kaikki kammarit lämpiminä miehellä.Voimia tilanteeseen, mutta selvitä faktat mahdollisimman pian.Tuollainen arvailu syö ihmistä.

Joo keskustelisin, muttei suostu vastaamaan puhelimeen eikä enää sähköpostiin. Syy on kuulemma se, että mä olen niin järkyttyneesä tilassa että siitä tulis vaan tappelu ja itku. meinaako hän että kauniisti kiitän ja kumarran kun hän ilmoittaa eropäätöksensä, jonka teki vielä tällä tavalla??
On toki omat syyt spostiin ilmoittanut, ne on mm. "en uskonut meihin enää", "en rakastanut enää", "oli jo pitkään mennyt huonosti".

Miksei ihmiset puhu asioista :( Luulis oikeesti tuossa tilanteessa haluavan keskustella ja kattoa onko tulevaisuutta eikä heittää kaikkea vain hukkaan... Ei voi ymmärtää :/

Alkuperäinen kirjoittaja myy:

No jos teillä on kerran yhteinen talo ja lapset, niin on aika käsittämättömän lapsellista touhua ilmoittaa sähköpostilla haluavansa erota! On kyllä ukolla aika pahasti konseptit hukassa, eivät aikuiset ihmiset toimi noin.

Minulle ei edes ilmoittanut, sähköpostilla tai millään. Hän vain katosi. Ja aivan samat virret, että minä sitä ja tätä! Lainat asuntoon ja autoon oli otettu 2 kuukautta aiemmin!!

Ap: sinua sattuu etkä ikinä ymmärrä. En minäkään. Koska tuollaista ei voi eikä tarvitse ymmärtää.

Mutta jossain vaiheessa toivottavasti ymmärrät, että sinulle on olemassa parempia ihmisiä. Tuollainen ihminen on pelkkää mätää. Ainoa surullien asia on, ettähe ovat joidenkjn lasten isiä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Janika:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:

Minulle ei edes ilmoittanut, sähköpostilla tai millään. Hän vain katosi. Ja aivan samat virret, että minä sitä ja tätä! Lainat asuntoon ja autoon oli otettu 2 kuukautta aiemmin!!

Vitt* että miehet osaa olla paskoja!!

No mutta alkuaiheeseen; onko miehellä toinen nainen? Sillä ei sinänsä ole enää merkitystä, loppu mikä loppu, mutta mun täytyy saada tietää että voin alkaa toipumaan. Ettehän tekään sitä tiedä, mutta jos olette epäilyssä mukana, kai se sit niin on...

Huh huh, aikamoinen mies sulla - siis oli. Ja onneks oli.
Anna tuollaisen ukon mennä, jos ei osaa edes puhua. Ei mistään liitosta noin vain voi lähtee - asioista pitää aina osata puhua, lapselliselta touhulta vaikuttaa kun ei ole edes kanttia puhua! Minkäikäinen sun mies (tai siis ex) on? Ihan teinimeininkiä tuollainen s-postilla lähteminen... Ja etenkin kun teillä on lapsi jne.
Mulle tuli heti mieleen, että hänellä on jo uusi elämä ja uusi nainen.
Toivottavasti jaksat olla lapsesi takia vahva. Ja sinä löydät itsellesi arvoisesi miehen - tsemppiä!

Yhteistyössä