Lähtisinkö suhteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gigidoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gigidoo

Vieras
Meillä on alle vähän reilu vuoden ikäinen vauva. Vauvan syntymän jälkeen seksielämämme on hiipunut ja hiipunut. Tällä hetkellä saan seksiä ehkä kerran kuukaudessa. Mies ei kuulemma vaan halua, yhdyntä ei kiinnosta ja "libido on heikentynyt". Vika ei kuulemma ole minussa vaan hänessä.

Halailua, pussailua ja muuta läheisyyttä kyllä on, mutta itseäni ahdistaa ja itkettää tämä seksittömyys. Surullista mutta totta, olen miettiny jopa salasuhdetta. En halua painostaa miestäni seksiin vaan haluaisin, että hän tekisi vilpittömiä alotteita ja haluaisi seksiä oikeasti.

Olenko itsekäs jos lähden suhteesta vain tämän takia? Mistä saisin rohkeutta ryhtyä yksinhuoltajksi? Jokainen on kuitenkin vastuussa omasta onnestaan. Usein tunnen, että seksittömyys suhteessa tappaa minut hiljaa sisältä päin enkä ole onnellinen.

No en todellakaan lähtisi, jos tuo on ainoa ongelma. Ei se monilla muillakaan tuonikäisen vauvan vanhemmilla ole tuon vilkkaampaa. Elämään kuuluu hiljaisempia kausia.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24569477:
No enpä ihmettele erojen määrää nykyään kun noin heppoisin perustein ollaan jo eroa harkitsemassa.

No niimpä!
Meillä oli kerran jopa lähes vuoden tauko. Ja muitakin ongelmia oli suhteessa kun en tuntenut olevani onnellinen. Olin jättämässä yli 10v suhteen taakse, onneksi PUHUMINEN auttoi!

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24569477:
No enpä ihmettele erojen määrää nykyään kun noin heppoisin perustein ollaan jo eroa harkitsemassa.

Peesi. Enkä ihmettele että eräät olivat kieltämässä eroamista pikkulapsiaikana, kun tuollaisia on.

Miten selvitä tästä tilanteesta? Ihan käytännön vinkkejä kaipailisin sitten. Osaan kyllä tyydyttää itse itseni, mutta se ei tietenkään ole sama asia kuin seksi oman mieheni kanssa. Turhautuminen ja seksin puute aiheuttaa riitoja. Itkeskelen, mökötän ja tiuskin miehelleni.

Ajattelen, että seksi on myös rakkauden osoitus kumppania kohtaan. Eikö ole rakkautta kun ei ole seksiäkään?

Miten selvitä tästä tilanteesta? Ihan käytännön vinkkejä kaipailisin sitten. Osaan kyllä tyydyttää itse itseni, mutta se ei tietenkään ole sama asia kuin seksi oman mieheni kanssa. Turhautuminen ja seksin puute aiheuttaa riitoja. Itkeskelen, mökötän ja tiuskin miehelleni.

Ajattelen, että seksi on myös rakkauden osoitus kumppania kohtaan. Eikö ole rakkautta kun ei ole seksiäkään?

En tiedä onko tämä sinulle täysin outo käsite, mutta oletko kokeillut PUHUMISTA?? Kerro sille kumppanillesi miltä sinusta tuntuu, älä syyttele tai ole vihainen, kerro vaan miltä tuntuu. Rohkeutta, sitä parisuhteesssa tarvitaan. Kerro, puhukaa, löytäkää yhdessä ratkaisu!

Kiinnostaisiko sinua seksi miehen kanssa joka tiuskii sinulle ja mököttää? Seksi ei todellakaan ole ainut rakkauden osoitus kumppania kohtaan. Tärkeämpää mielestäni on kunnioitus toista ihmistä kohtaan, arjen pienet hyvät teot.

Yhteistyössä