Mies on kipeänä ja mulla on tylsää. Ulkona pyryttää niin kovasti, ettei lapset viihdy siellä tuntia pidempään. Lähtisinköhän sitten uimaan lasten kanssa, ne ovat 1,5- ja 3-vuotiaita...? Lähtisitkö sä? :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:omieni kanssa en lähtisi. Jos lapset ovat rauhallisia ja suostuvat olemaan samassa altaassa, jossa saa käyttää kellukkeita, voisin harkita.
Alkuperäinen kirjoittaja minsi:ite ollu 5n lapsen kans yksin kylpylöis ym reissuil ja kyl miä ainakin pärjänny. Nyt ovat jo siis isompia, mutta silloin kun ovat olleet pienempiäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja minsi:ite ollu 5n lapsen kans yksin kylpylöis ym reissuil ja kyl miä ainakin pärjänny. Nyt ovat jo siis isompia, mutta silloin kun ovat olleet pienempiäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:mulla samaikäiset lapset ja itse en heidän kanssa yksikseen uimahalli lähtisi...
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja mie:mulla samaikäiset lapset ja itse en heidän kanssa yksikseen uimahalli lähtisi...
Onko sullakin poika ja tyttö? =)
Alkuperäinen kirjoittaja minsi:tokihan se on lasten luonteesta ym kiinni, mutta väittäisin kyllä myös, et pikkiriikkisen verran myös asenteestakin. saa väittää vastaan, riitelemään en rupia.
Alkuperäinen kirjoittaja elli:kaksi saman ikäistä poikaa mulla, ja todella rauhallisia ja tottelisi kyllä tuollaisessa jännässä paikassa. Mutta en silti lähtisi. En jaksaisi kun on se itselle kuitenkin stressaava tilanne kun pitää olla silmät selässäkin ja toivoa koko ajan mielessään että kumpikaan ei hermostu tai ala kiukuttelemaan tai keksi lähteä omille teilleen juoksujalkaa... Kun se on vaarallista liukkailla kaakeleilla... Omassa kylpyhuoneessakin melkein kerran viikossa meinaavat liukastua suihkussa.
Menkää kylpylelujen ja saippuakuplien kanssa kylpemään omaan kylppäriinPaljon helpompaa, eikä tarvii hävetä jos lapset riehaantuu tai kiukuttelee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No tottakai lähtisin ja usein käydäänkin. Miksi ei?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heh. Mä en omieni kanssa mene ilman miestä edes saunaan kovin mielelläni. Tulee niin hiki, ettei juuri löylyjä tarvita.
Alkuperäinen kirjoittaja elli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heh. Mä en omieni kanssa mene ilman miestä edes saunaan kovin mielelläni. Tulee niin hiki, ettei juuri löylyjä tarvita.
toi oli hyvin sanottuMeillä myös on näin.