A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja titti:Syön noin 1700kaloria päivässä. Olen 170/52. Syön aamupuuron, lounaan, jonkinlaisen välipalan, päivällisen ja iltapalan.
Entäs liikunta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja titti:Syön noin 1700kaloria päivässä. Olen 170/52. Syön aamupuuron, lounaan, jonkinlaisen välipalan, päivällisen ja iltapalan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Tänään olen syönyt näin.
Aamulla kaksi palaa sekaleipää, joissa päällä Oivariinia sekä graavilohta viisi siivua kummallakin leivällä. 2dl marjajogurttia, normaalirasvaista. Mustaa kahvia kaksi kuppia.
Aamupäivällä: yksi voisilmäpulla ja kuppi mustaa kahvia.
Puolen päivän jälkeen: kaksi palaa sekaleipää, toisen päällä Oivariinia ja kaksi n. sentin siivua Aurajuustoa, toisen päällä Oivariinia ja neljä siivua graavilohta. Banaanijogurtti, normaalirasvainen. Pepsi Maxia. Kaksi Kinder pääsiäismunaa.
Iltapäivällä: kolme siivua (siivut n. sentin paksuisia) karitsanpaistia, kaksi keitettyä perunaa ja yhden syvän lautasellisen fetasalaattia, joka sisälsi salaattia, kirsikkatomaatteja, kurkkua, mustia oliiveja sekä fetaa öljy-pippurikastikkeessa. Mukillisen, n. 2dl ananasrahkaa (tehty säilykeananaksista, kermavaahdosta, rahkasta ja sokerista), Pepsi Maxia.
Syön vielä iltapalaa myöhemmin, en tiedä mitä.
Hyötyliikkunut olen n. yhden tunnin tänään (kävellyt rauhallista tahtia) sekä anaerobista liikuntaa duunissa parin tunnin verran. Muutenkin liikuntani on pääsääntöisesti hyötyliikuntaa, eli mun kohdallani kävelyä.
Alkuperäinen kirjoittaja r:Teetkö työksesi jotain liikunta hommaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja r:Teetkö työksesi jotain liikunta hommaa?
En halua kertoa täällä, mitä teen työkseni. Mutta joudun kyllä työssäni jonkun verran liikkumaankin.
Alkuperäinen kirjoittaja r:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja r:Teetkö työksesi jotain liikunta hommaa?
En halua kertoa täällä, mitä teen työkseni. Mutta joudun kyllä työssäni jonkun verran liikkumaankin.
Ok, katsoin profiilistä kuvan näytät niin hyvärunkoiselta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Syöppö:Tahtoisin kasvissyöjäksi eettisistä syistä, mutta kasvisruoka ei sovi minulle. Jatkuvasti on nälkä, verensokerit heittelee (vaikka söisin paljon papuja, tofua, täysjyvää ja pähkinöitä), vatsa ei voi hyvin, turpoan, ja sairastelen koko ajan jotain lentsua. Elikkä lihalinjalla täytyy mennä, vaikka en tätä eläinten tehotuotantoa hyväksykään.
olen muuten kuullut, ettei ole olemassa niitä fysiologisia ihmeitä, jotka 'voivat syödä mitä tahansa'.