Ap, eiköhän sun kaverilla ole enemmän järkeä päässä kuin jollain palstahuutelijoilla. Mene hyvillä mielin ja nauti kaverisi seurasta 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Kyllä oot noilla mitoilla todella luuviulu. Ja jollekkin joka huuteli että kaikki miehet pitää luuviuluista, niin ei todellakaan pidä.
Haha läski täällä huutelee
Miehet pitää hoikista naisista, ei läskeistä. älä usko mitä miehes (jos sulla läski ees on sellasta) sanoo koska yrittää vain miellyttää sua ei viitti kertoa totuutta.
Voi ressukka ottiko sua noin koville kun kaikki ei pidä luuviuluista. Ja eihän luuviulun ja läskin välissä oo muuta, niinkun normaalipainoinen, sporttinen? Olen mielummin vähän muodokkaampi kun alle 50 kg luuviulu B)
Eli oot siis läskiArvasin
Hyi hitto...
Joo 70 kg läski. Koita kohentaa itsetuntoasi muuten kuin netissä, tsemii.
70kg, hah arvasin et oot läski![]()
Onko oikeesti noin lapsellisia ihmisiä olemassa kuin sinä? Olen ylpeä muodoistani, pituudestani, ei ole pelkkää luuta koko kroppaa, kun löytynee myös lihasta, eikä sun harmiksesi sitä läskiäkään juurikaan. Sulta varmaan sellua senkin edestä löytyy![]()
Vai ei läskiä löydy juurikaan ja olet ylpeä muodoistasi![]()
Jep jep![]()
Muodot koskevat myös rintoja, huom huom, mitä sulla ei varmaan A cuppia isompaa ole B) Toivottavasti joskus saat itsetuntosi kohilleen, joku suhunkin tykästyis ettei yh.na tarvi olla.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Mutta kai minäkin sitten olen anorektikko. Enhän voi muuta olla, kun olen hieman alipainoinen![]()
miksi sä otat itseesi tämän? ei kukaan täällä mun käsittääkseni ole väittänyt sua anorektikoksi. Anoreksia muuten on vakava sairaus sitä paitsi eikä mikään haukkumasana...
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Kyllä oot noilla mitoilla todella luuviulu. Ja jollekkin joka huuteli että kaikki miehet pitää luuviuluista, niin ei todellakaan pidä.
Miehet pitää hoikista naisista, ei läskeistä. älä usko mitä miehes (jos sulla läski ees on sellasta) sanoo koska yrittää vain miellyttää sua ei viitti kertoa totuutta.
Voi ressukka ottiko sua noin koville kun kaikki ei pidä luuviuluista. Ja eihän luuviulun ja läskin välissä oo muuta, niinkun normaalipainoinen, sporttinen? Olen mielummin vähän muodokkaampi kun alle 50 kg luuviulu B)
Hyi hitto...
Onko oikeesti noin lapsellisia ihmisiä olemassa kuin sinä? Olen ylpeä muodoistani, pituudestani, ei ole pelkkää luuta koko kroppaa, kun löytynee myös lihasta, eikä sun harmiksesi sitä läskiäkään juurikaan. Sulta varmaan sellua senkin edestä löytyy![]()
Jep jep![]()
Muodot koskevat myös rintoja, huom huom, mitä sulla ei varmaan A cuppia isompaa ole B) Toivottavasti joskus saat itsetuntosi kohilleen, joku suhunkin tykästyis ettei yh.na tarvi olla.
Ahahahahahaa menikö läskillä hermot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Kyllä oot noilla mitoilla todella luuviulu. Ja jollekkin joka huuteli että kaikki miehet pitää luuviuluista, niin ei todellakaan pidä.
Hyi hitto...
Jep jep![]()
Missä vaiheessa ne ois pitäny mennä, lähinnä " säälin ja nauran sulle ".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vinkki Minnalle, älä jatka enää. Joku kipee taas tyydyttää tyhjyyttään elämässään jankkaamalla muille.
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja kaunis hoikka nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Kyllä oot noilla mitoilla todella luuviulu. Ja jollekkin joka huuteli että kaikki miehet pitää luuviuluista, niin ei todellakaan pidä.
Hyi hitto...
Jep jep![]()
Missä vaiheessa ne ois pitäny mennä, lähinnä " säälin ja nauran sulle ".
Ahaha voi läskiäNoh menes nyt sipsipussillesi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Olet varmaan sairaan näköinen, joten ymmärrettävää on kavereiden ottavan asian puheeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Ja lisään vielä sen, että kyllä tiedostan rajun laihtumisen olevan epäterveellistä. Puhuin nyt vaan tuosta nimenomaisesta painosta (49kg), mikä ei siis ole vielä rajua alipainoa 167cm mittaiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Nykyään normaalipainoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Ja lisään vielä sen, että kyllä tiedostan rajun laihtumisen olevan epäterveellistä. Puhuin nyt vaan tuosta nimenomaisesta painosta (49kg), mikä ei siis ole vielä rajua alipainoa 167cm mittaiselle.
Olet oikeassa, ei se rajua alipainoa ole. Ja joissakin ääritapauksissa se voi johtua hoikasta rakenteestakin. Mutta jos laihtuu lyhyellä aikavälillä toistakymmentä kiloa, kysymyksessä tuskin on rakenteellinen keveys.
Useastakin lähteestä voi todeta, että lievä ylipaino on pienempi terveysriski kuin minkäänlainen alipaino. Ero ylipainoisten ja alipainoisten välillä on siinä, että ylipainoiset tiedostavat painonsa vaikuttavan terveyteen. Alipainoiset taas ovat aina sitä mieltä, että "näytän hyvältä" ja "tunnen oloni paremmaksi kuin koskaan".
Olen itsekin ollut alipainoinen ja muistan, kuinka huumaavan hyvältä tuntui katsella itseään peilistä ja kuunnella vuoroin ihailua ja vuoroin anoreksiaepäilyitä. Mutta kun veriarvot kävivät huonoiksi, näin sen toisenkin puolen.
Ja en minäkään anorektikko ollut. Oli vain liian liikkuva elämäntapa, että olisin ehtinyt ruokaa miettiä. Ja kun vasemmalta ja oikealta kehuttiin kroppaa, niin eipä ollut motivaatiota opetellakaan syömään oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Nykyään normaalipainoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Ja lisään vielä sen, että kyllä tiedostan rajun laihtumisen olevan epäterveellistä. Puhuin nyt vaan tuosta nimenomaisesta painosta (49kg), mikä ei siis ole vielä rajua alipainoa 167cm mittaiselle.
Olet oikeassa, ei se rajua alipainoa ole. Ja joissakin ääritapauksissa se voi johtua hoikasta rakenteestakin. Mutta jos laihtuu lyhyellä aikavälillä toistakymmentä kiloa, kysymyksessä tuskin on rakenteellinen keveys.
Useastakin lähteestä voi todeta, että lievä ylipaino on pienempi terveysriski kuin minkäänlainen alipaino. Ero ylipainoisten ja alipainoisten välillä on siinä, että ylipainoiset tiedostavat painonsa vaikuttavan terveyteen. Alipainoiset taas ovat aina sitä mieltä, että "näytän hyvältä" ja "tunnen oloni paremmaksi kuin koskaan".
Olen itsekin ollut alipainoinen ja muistan, kuinka huumaavan hyvältä tuntui katsella itseään peilistä ja kuunnella vuoroin ihailua ja vuoroin anoreksiaepäilyitä. Mutta kun veriarvot kävivät huonoiksi, näin sen toisenkin puolen.
Ja en minäkään anorektikko ollut. Oli vain liian liikkuva elämäntapa, että olisin ehtinyt ruokaa miettiä. Ja kun vasemmalta ja oikealta kehuttiin kroppaa, niin eipä ollut motivaatiota opetellakaan syömään oikein.
Eikö se ap puhunut stressistä, että sen takia olisi laihtunut? Eli tuskin tässä nyt mistään anoreksiasta kuitenkaan on kyse. Ainakaan ap:n kertoman perusteella.
Alkuperäinen kirjoittaja Nykyään normaalipainoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Nykyään normaalipainoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Ja lisään vielä sen, että kyllä tiedostan rajun laihtumisen olevan epäterveellistä. Puhuin nyt vaan tuosta nimenomaisesta painosta (49kg), mikä ei siis ole vielä rajua alipainoa 167cm mittaiselle.
Eikö se ap puhunut stressistä, että sen takia olisi laihtunut? Eli tuskin tässä nyt mistään anoreksiasta kuitenkaan on kyse. Ainakaan ap:n kertoman perusteella.
Yksi keskustelupalstan idea on, että luetaan mitä toinen on kirjoittanut. En minä ole missään väittänyt, että ap olisi anorektikko.
Alkuperäinen kirjoittaja Voikukkanen:Kyllä syön ihan normaalisti päivittäin, mutta mitä sitten pitäisi tehdä, alkaa vetää kaksin käsin ruokaa, että lihoisin alkuperäisiin mittoihini? 60-kiloisena en ollut tyytyväinen olomuotooni. Vaikka te ette sitä ehkä ymmärrä, minkä toki ymmärrän vain mittojen perusteella minua ajatellen, niin en koe olevani mitenkään sairas. Koska syön ihan normaalisti, jaksan päivittäisissä askareissani tavalliseen tapaan. Mutta koska en syö ylenmääräisesti, en lihokaan, näemmä.
Pitkällä aikavälillä olen tavallisesti painanut 52-55 kg, joten siksi alun perin päätinkin laihtua, takaisin tuohon 55 kg lukemaan. Ruumiinrakenteeltani olen siro ja pieni (kapeat hartiat, ranteet, vyötärö jne), mutta silti naisellinen enkä poikamainen pötkö, eli todellakaan en näytä sairaalloisen laihalta. Esimerkiksi mieheni on nähnyt laihtumiseni aitiopaikalta, eikä ole minusta huolissaan, koska näkee päivittäin, että syön hyvin. Toki keväällä oli hiukan, mutta tietää kyllä, miksi laihduin näin.
Pointtina siis on, että en haluaisi kaverini takertuvan painoasioihin, koska siinä ei ole sinänsä itään kauhisteltavaa muuta kuin että laihduin stressin takia, mutta nyt menee jo paremmin. Mutta koska kesällä toinen kaverini käyttäytyi miten käyttäytyi, en haluaisi saman toistuvan ja siksi etukäteen hermoilen, ja tiedän, että turhaan, koska enhän voi yhdessä yössä tilannetta muuttaa ja lihoa entisiin mittoihini.
Alkuperäinen kirjoittaja Nykyään normaalipainoinen:No mitäpä, jos ap. sanoisit kaverille, että "laihduin, kun oli huolia". Outoa, jos ei tuollaista asiaa pysty jakamaan ystävän kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis hoikka nainen:Ahaha voi läskiäNoh menes nyt sipsipussillesi
![]()