laihdunko uimalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milla

Vieras
täällä taas yks läski kyselee että jos käyn 2 kertaa viikossa uimassa tunnin niin laihdunko miten helposti? yritän myös pitää suht terveellisen ruokavalion itseäni kuitenkin kiduttamatta..

omasta kokemuksesta sanon, että uiminen muokkaa hyvin kehoa :wave: Mutta mun kokemuksen mukaan se vaatii vähintään sen 3X viikossa käynnin ja tuloksien näkyminen ottaa useemman kuukauden aikaa. Ei se nopeus oo niin oleellista kun uit yli 30min kerralla vaan ennemminkin toi säännöllisyys.

Kyllä varmaan laihdut. Mä kävin tossa muutama vuosi sitten koko kesän (touko-elokuu) joka viikko kolme kertaa uimassa tunnin kerrallaan ja multa hävisi sellainen vajaa 10 kiloa. Muuten elin tavalliseen tapaan.

Jos jaksat tosissaan käydä sen 3 kertaa ja uit hyvällä sykkeellä, niin ihan hyvää laihdutusliikuntaa sekin on. En tiedä, kuinka painava olet, mutta varsinkin isommille ihmisille sitä suositellaan aloitusliikunnaksi, koska nivelet eivät kärsi, kun ei ole painoa niiden päällä. Mutta pienemmillekin ihmisille hyvää liikuntaa, kunhan et jää lillumaan sinne matalaan päähän :D

ok. kiitos. jospa mä sit alkaisin käymään pari kertaa viikossa. kaipa siitä tosiaan jotain hyötyy olis. pakko on laihtua.. olen vaan lihonu koko talven. varmaan 20-30 kiloo ois hyvä saada pois..

siis mulla on suht hyvä kunto vaikka painoa liikaa onkin. tykkään paljon kävellä kesäisin eikä mulla oo ikinä ollu nivelet tai mitkään paikat kipeet mut nyt talvella oon ollu tosi huono liikkumaan ja synnytin puoli vuotta sitten niin kiloja on tosiaan kertyny nopeaan.

Yhteistyössä