LAIHDUTTAJAT 2008

kertokaa nyt nyt hyvät siskot miten ja mistä sen motivaation löytää..pudotettavaa olis ja paljon
mulla viikonloppuna paino putoo kilon tai vähän enempi mutta perjantaihin mennessä se on samoissa.. työssä käyn ja eväitä syön, yleensä ed.päivän tähteitä tyyliin pari lihapullaa ja pieni peruna, kahvileipiä ei töissä juurikaan harrasteta

Paljonko teillä muilla on nyt lähtöpaino ja -pituus? Kun pisti silmään, että tosi moni haluaa pudottaa noin isoja kilomääriä, niin onko teillä tosiaan niin paljon ylipainoa?

Itse olen 164cm pitkä ja painan 75kg, taivoite on -10kg, siihen olen oikein tyytyväinen, jos syksy alkaisi sitten sen verran kevyempänä :-)

Täällä kanssa yksi ja pudotetavaa olis 25-30kg ja huomenna alkaa ensin "puhdistuskuuri". Nautitaan nestettä joka poistaa kuona-aineet pois kropasta. Liikuntaa pitäisi lisätä ja lopettaa syöminen "suruun" .
Voimia kaikille laihduttajille ja tsempataan yhdessä :wave:

5 kiloa pitäisi saada painoa pois, mutta itseni tuntien korkeintaan 3 saan. Mut hyvä sekin. Minun painonpudotukseni on suoraan verrannollista kasvisten ja suklaan syönnin suhteeseen. Suhde on viime kuussa ollut 0/100 ja sen aion muuttaa 90/10.
Tänään söin jo aamupalalla leivän päällä ensimmäisen 100 g kasviksia, lounaaksi on salaatti (250 g kasviksia), joten illalle jää vielä 150 g syömistä. Suklaataa ei tänään, toivottavasti.

n.-10kg oon aattellut että kun poies sais, ni saattasin olla peilikuvaani tyytyväinen.. Tänä aamuna olen syöny hedelmiä, juonut vettä ja vihreää teetä. Suurin kompastuskiveni on konvehtit joita sukulaiset laitto lahjaksi, niit on kaapissa:/ ja saunaolut... Mutta siihen lisäkysymykseen liikkumisesta, liikun aika paljon reippaasti kävellen tai pyöräillen hoituu useimmiten koulumatkat n,3km suuntaansa.

Hei kaikille!
Tsemppiä yrityksillenne MUTTA MUISTAKAA JOS SYÖ LIIAN VÄHÄN NIIN TULEE NIITÄ REPSAHDUKSIA!

Syökää usein mutta vähän kerrallaan!

Eikä pidä aloittaa laihdutusta vaan aloittakaa elämäntapamuutoksella!

:wave: tavoitteena pudottaa 5 kg,nyt mitat 162 cm ja 60 kg ja kiinteytystä,kiinteytystä :D eli salille ja sen lisäksi käyn lenkillä,aerobicissa ja tanssimassa..en sen kummemmin ajatellut seurailla kalorimääriä,vaan syön pienempiä annoksia,joskin samaa ruokaa,kuin ennenkin..mutta liikun säännöllisemmin.

no pitäs saada n.5-7kg pois. Jääny raskaus aikanaliikunta ja nyt ois korkee aika tehä jotain.

Muutama vuos sitten kun aloin laihduttaan (oli noin 15kg) ylimäärästä, herkuttelusta |O ja juhlimisesta :ashamed:

aloin käveeen joka päivä 1-2h ja söin kunnon ruokaa 3 tunnin välein. Aamupala, ruoka, välipala, ruoka, iltapala.
Kilot lähti silmis. Loppu napostelut kun kokoajan oli vatsassa kunnon sapuskaa ja kroppa jakso polttaa sitä rasvaa.
Kavelylle vaan mars kaikki ja säännöllinen ruoka rytmi =)

5kg täällä jäljellä.. Minä tosin aloitin jo viime syksynä, 12kg lähtenyt. :) Syön ihan normaalisti kotiruokaa, pieniä annoksia vain. Paljon kasviksia ja hedelmiä. En herkuttele pizzalla tai suklaalla, vaan esim. lämpimillä voileivillä.

Kannattaa tehdä lihaskuntoharjoituksia, silloin näyttää kiinteämmältä, ja lihas kuluttaa levossakin enemmän kuin läski. Ja se jotenkin piristää ja motivoi!

:wave:
Pisteiden laskun aloitin eilen ja pudotettavaa olisi 20kg (eikä haittaa vaikka vähän enemmänkin... )
Mitat nyt 160cm, 77.6kg.

Liikuntaa tietysti lisää, lähinnä kotijumppaa dvd:n ohjeistuksella :D

Miten noita joulukiloja onkin noin kertynyt. Nyt on pudotettavaa 5 kg. 164/57 nyt ja parin kuukauden päästä aion painaa 52 kg. Lisää liikuntaa, suklaat ja herkut pois, kyllä ne lähtee!

mahtuuko? :wave:

ajattelin vaan kertoa että 10kg pitäis lähtee. imetän vielä mutta jotain on tehtävä :xmas:

tänään syöty- ruisleipäsiivu kinkulla, jäälatte,kana-kasvis+couscous, moccachino ja kaksi prk mangososetta, uuniranskiksia ja linstöminpihvi, karjalanpiirakka ja vaalealeipä, teetä

aika paljon mutta...vai mitä mieltä ootte? :D

Alkuperäinen kirjoittaja miten ja mistä:
kertokaa nyt nyt hyvät siskot miten ja mistä sen motivaation löytää..pudotettavaa olis ja paljon
mulla viikonloppuna paino putoo kilon tai vähän enempi mutta perjantaihin mennessä se on samoissa.. työssä käyn ja eväitä syön, yleensä ed.päivän tähteitä tyyliin pari lihapullaa ja pieni peruna, kahvileipiä ei töissä juurikaan harrasteta

Paras motivaatio lähtee mulla tästä: mene H&M -liikkeeseen. Valitse ihania vaatteita tangolta. Ota myös se vaate, joka näyttää ihan järkyttävän isolta. Mene sovituskoppiin. Kokeile sitä järkyttävän isoa vaatetta ja huomaa, ettei se mahdu päällesi lainkaan.

Saati sitten ne muut vaatteet =(
Älä syö liian vähän, muuten hommasta ei tule yhtään mitään.

jep elikkäs -10kg alkuunsa pitäis saaha pois. tavoite juhannus! kun vain pääsis lenkille, nyt viikon ollu niin kauhee pääkallokeli meiän teillä että ei puhettakaan, no syömistä olen yrittänyt vähän hillitä ja seurailla mitä suuhun laittaa. ilman karkkia viikko jes! karppaaminen kiinnostais mutta kun ei ole aikaa ottaa selvää, jotain perus juttuja tiiän mut... sitten syksyllä olis tavoitteena toinen 10! ylipainoa on varmaan nyt .. ei jaksa laskea edes!
se Milkan kuvat innosti todella ja siitä innostuin karppaamisesta! samat mitat kuin mulla siis täsmälleen ja puoltoista vuotta -40kg... no ehei ei musta ole niin paljon pudottamaan mutta jos edes sen 10 et mahtuis viime kesäsiin vaatteisiin! nyt siis painoa 105kg vaatekoko 48/50

Yksi hyvä on se että ottakaa muutama vaate esille..sellainen joka on mahtunut teille päälle 20 vuotta sitten, sit sellanen joka mahtui kun rupesitte odottaaa esikoista ja sit sellanen joka mahtui just ja just kun rupesitte odottaa viimeisintä pienokaista.. Kun huomaatte että se viiden vuoden takainen paita menee kiinni ni johan on suu messingillä:) Toinen on se että laittaa itsestä valokuvia esim. jääkaapin oveen ja kattoo laihaa versiota ja lihavaa niin ei tee mieli syödä!

Yhteistyössä