Laihduttajat huom!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minna"

Vieras
Kertokaa hieman mitä syötte päivän, about kellon aikaan, mitä liikuntaa harrastatte ja monenako kertana viikossa? :) Lähtöpaino ja paljonko nyt, missä ajassa lähtenyt?

Aloitan aamupalalla klo 10.30 kaurapuuro marjoilla, vesipullo, hedelmä.

Lounas klo 13. 1-2 pikku perunaa, 2 kauhallista jauhelihakastiketta, salaattia iso kasa, raejuustoa.

Välipala klo 16. Maitorahkaa erinlaisilla marjoilla, hedelmä.

Päivällinen klo 19. Naudan lehtipihvi, wok vihanneksia, 3-5 lohkoperunaa jos mies on itselleen tehnyt niitä, salaattia iso kasa, maitolasi.

Iltapala klo 23. Maitorahkaa erinlaisilla marjoilla, kananmunaa, tonnikalaa 2 rkl.

Vichyy ja vettä juon noin 2,5-3 l päivä. 2 krt vk kävely/jumppa, 2 krt vk kuntosali.

Mitat 178/110, lähtöpaino siis, nyt 102 kg, 8 kg lähtenyt 1,5 kk :)

Olen huono esimerkki laihduttajasta.. 158cm ja 86kg oli lähtöpaino toukokuussa 2010. Nyt olen 158cm ja 64kg. En ole harrastanut muuta liikuntaa kuin hyötyliikuntaa eli kotityöt ja työpaikan työt. Eilen söin.

Aamu: 1 omena, 2 koulunäkkiä, 4 siivua edamia, kivennäisvettä

Ruoka: 2 munan munakas, herneitä, maissia, porkkanaraastetta, paprikaa (munakkaan sekaan), kaaliraaste

Välipala: 1 omena

Iltapala: 2 koulunäkkiä, 4 siivua edamia, teetä, 1 porkkana, kivennäisvettä, kaaliraastetta

Osa nutrilett dieetti joka kolmas kk kesto 3viikkoa. Olen laihtunu vuodessa 12kg ja oon nyt normaalipainossani.
Aamiainen:2leipää
klo13 nutrilett pirtelö
klo17nutrilett pirtelö
klo19nutrilett pirtelö

Painoa on hitosti liikaa, pyöräilemässä käydään sillon tällön, ja pojan tahtiin kävelemässä mettässä, tms. joten ei oikeestaan liikuntaa.

alkuviikon syömiset:

ma 12 aikaan puolikas munakas; 2 munaa, muutama herkkusieni ja kirsikkatomaatti. Jäävuorisalaattia, kurkkua, paprikaa, fetaa. Kuppi kahvia (3dl), joukossa 1dl kermaa.
18 aikaan kukkakaali- parsakaali- herkkusienigratiini, missä joukossa jauhelihaa.
22 aikaan valkosipuli-aurajuustorapuja

tiistaina
13 aikaan tota gratiinia, salaattia
21 valkosipuli-aurarapuja, juustoleipänen, puolen levyä fazerin thin dark 70% nibseillä (tähän on himo, on ihan mielettömän hyvää!)

keksiviikkona
13 aikaan salaattia (paprika, kurkku, reilusti fetaa, jäävuorisalaattia), 2 kabanossin valkosipulimakkaraa grillattuna
21 aikaan samaa kun päivällä, mutta makkarana kabanossin kebab-makkaraa.

Makkaroitten kanssa sinappia, salaateissa reilusti kastiketta (öljy-etikka tai jotain valmista).
Gratiinissa kermaa ja kermajuustoa.

Yhteistyössä