Laihduttajat! Kuinka usein käytte vaa`alla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ennen kuukauden välein, nykyään vielä harvemmin. Edellisestä kerrasta on pari kk ja vielä menee pari kk ennenkuin pääsen katsomaan seuraavan kerran....käytän nimittäin neuvolan vaakaa, muita en suostu uskomaan :D
Parempia mittareita on mittanauha ja vaatekoko.

Kerta viikkoon on ehdoton minimi ja sekin kannattaa käydä suunnilleen samaan aikaan joka viikko.

Vaikka kuinka aattelet et käyt joka aamu ja siitä ei ole mitään haittaa mut kyllä siitä on. Nestevaihtelut saattaa heittää painoa ja väkisinkin se vaikuttaa sun syömiseen jos paino vaikka kolmantena päivänä onkin enemmän kun ekana ja niin edelleen...

Joka aamu ja ilta, joskus useemmin. Tapa on peruja anoreksiasta ja bulimiasta joista olen kärsinyt. Silloin kävin aamuisin, iltaisin ja ihan joka vessassa käynnin jälkeen, jos vain pystyin ja riisuin kaikki vaatteet ja taisin ottaa ponnarin ja korutkin pois. Tiedän, että tällä hetkellä käyn liian usein ja pitäis koittaa harventaa, mutta ahdistaa jos en tiedä painoa ja on kiva kirjata kiloklubiin paino ja katsoa käyrän menevän alas kohti tavoite painoa :) Tosin olen koko ajan valppaana ettei syömishäiriö iske uudestaan.

Yhteistyössä