P
Poet
Vieras
Mitä syötte ja kuinka paljon? Laittakaa vaikka esimerkkipäivä...
Millaisia tuloksia on tullut ja missä ajassa?
Millaisia tuloksia on tullut ja missä ajassa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No tänään söin
Aamupala:
2dl kevyt mehukeittoa
2dl rasvatonta maitoa
50g jälkiuunileipää
2 siivua juustoa
kurkkua ja tomaattia
Ruoka:
200g salaattia
100g seitiä
2dl rasvatonta maitoa
100g uusia perunoita
1rkl yrttivoita
Välipala:
1 omena
Iltapala:
2dl kevyt mehukeittoa
2dl kuumaa kaakaota
50g jälkiuunileipää
1rkl voita
kurkkua
10kg tippunut, aikaa kulunut 10 viikkoa.
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:No ei ihme, että tippuu, kun hiilarit ovat nippa nappa vähän yli 100 gr...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:No ei ihme, että tippuu, kun hiilarit ovat nippa nappa vähän yli 100 gr...
No laskurin mukaan 140g on tullut tänä päivänä.
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Ok, mä sain vähän yli 100, kun laskin. Mut silti hiilarit hyväkarppaajan tasolla.
Tosin todella vähärasvainen ja epäterveelllinen dieetti. Eivätkä ne proteiinitkaan määrällään hurraa..
Miksi tuollainen valinta? Tiedäthän, mitä liian vähärasvainen dieetti voi tehdä ja tekee elimistöllesi pitkässä juoksussa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Ok, mä sain vähän yli 100, kun laskin. Mut silti hiilarit hyväkarppaajan tasolla.
Tosin todella vähärasvainen ja epäterveelllinen dieetti. Eivätkä ne proteiinitkaan määrällään hurraa..
Miksi tuollainen valinta? Tiedäthän, mitä liian vähärasvainen dieetti voi tehdä ja tekee elimistöllesi pitkässä juoksussa?
En mä joka päivä noin syöperjantaina hiilarit oli 170g, joinain päivinä syön enemmän rasvaa joinain vähemmän. Olo on hyvä ja pyrin syömään kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavan ruokavalion mukaan.