LAIHDUTTAJAT, millainen ruokavalio?? (ei karppaajat!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tänään söin

Aamupala:
2dl kevyt mehukeittoa
2dl rasvatonta maitoa
50g jälkiuunileipää
2 siivua juustoa
kurkkua ja tomaattia

Ruoka:
200g salaattia
100g seitiä
2dl rasvatonta maitoa
100g uusia perunoita
1rkl yrttivoita

Välipala:
1 omena

Iltapala:
2dl kevyt mehukeittoa
2dl kuumaa kaakaota
50g jälkiuunileipää
1rkl voita
kurkkua

10kg tippunut, aikaa kulunut 10 viikkoa.

Mä tällä painellu jo pari vuotta... aamulla: kahvia kera maidon sekä ruispala ja jugu (ihan tavallinen)

Lounas: tavallinen kotiruoka + rasvaton maito

päiväkahvi (ei kahvileipää)

päivällinen: salaattiannos (salaattia, kurkkua, tomaattai, ananasta, feta, broileria, tonnikalaa, kananmunaa tai jotain vastaavaa... ) + rasvaton maito

iltakahvit sekä hedelmää

päivän aikana kivennäisvettä sekä tavallista vettä noin pari litraa.

Liikun päivittäin paljon.

Nii, ja painoa putosi ekan vuoden aikana se -20 kiloo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tänään söin

Aamupala:
2dl kevyt mehukeittoa
2dl rasvatonta maitoa
50g jälkiuunileipää
2 siivua juustoa
kurkkua ja tomaattia

Ruoka:
200g salaattia
100g seitiä
2dl rasvatonta maitoa
100g uusia perunoita
1rkl yrttivoita

Välipala:
1 omena

Iltapala:
2dl kevyt mehukeittoa
2dl kuumaa kaakaota
50g jälkiuunileipää
1rkl voita
kurkkua

10kg tippunut, aikaa kulunut 10 viikkoa.

No ei ihme, että tippuu, kun hiilarit ovat nippa nappa vähän yli 100 gr...

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
No ei ihme, että tippuu, kun hiilarit ovat nippa nappa vähän yli 100 gr...

No laskurin mukaan 140g on tullut tänä päivänä.

Ok, mä sain vähän yli 100, kun laskin. Mut silti hiilarit hyväkarppaajan tasolla.

Tosin todella vähärasvainen ja epäterveelllinen dieetti. Eivätkä ne proteiinitkaan määrällään hurraa..

Miksi tuollainen valinta? Tiedäthän, mitä liian vähärasvainen dieetti voi tehdä ja tekee elimistöllesi pitkässä juoksussa?

Ok, mä sain vähän yli 100, kun laskin. Mut silti hiilarit hyväkarppaajan tasolla.

Tosin todella vähärasvainen ja epäterveelllinen dieetti. Eivätkä ne proteiinitkaan määrällään hurraa..

Miksi tuollainen valinta? Tiedäthän, mitä liian vähärasvainen dieetti voi tehdä ja tekee elimistöllesi pitkässä juoksussa?

En mä joka päivä noin syö :D perjantaina hiilarit oli 170g, joinain päivinä syön enemmän rasvaa joinain vähemmän. Olo on hyvä ja pyrin syömään kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavan ruokavalion mukaan.

En mä joka päivä noin syö :D perjantaina hiilarit oli 170g, joinain päivinä syön enemmän rasvaa joinain vähemmän. Olo on hyvä ja pyrin syömään kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavan ruokavalion mukaan.

Millaiset ohjeet olet saanut?

Ei saa syödä pähkinöitä, parsa- ja kukkakaalia, soijaa, kofeiinia, suklaata.. tulis syödä kalaa, porkkanoita, täysjyväviljaa, pinaattia. Googletin just ja ohje oli et 1g rasvaa yhtä painokiloa kohti eli mun pitäis syödä päivittäin rasvaa 69g. Ja mun rasvamäärät vaihtelee 50-110g välillä mikä on musta ihan ok.

Yhteistyössä