P
pläski
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bleecker:Ensinnäkin tulee mieleen säänöllisyys? Kai syöt säännöllisesti? Useasti, mutta kevyesti ja monipuolisesti. Kun pidät säännöllisen ruokailurytmin, ei verensokerin heilahduksia tule ja näin pidät itsesi kokoajan kylläisenä, eikä hairahduksia pitäisi tulla.
Entä tunnepuoli? Oletko iloinen vai onko sinulla alakuloisuutta? Mulla oli tuossa jokin aika itsellä sellaista, että olin hirveän yksinäinen ja olin stressaantunut mun painostani. Aamu ja lounas menivät vielä ok, mutta sitten iltapäivä.. Olen aina melkein illat yksin ja tylsyydessäni aloin sitten lappaamaan ruokaa naamaan. Terveellistä (itseäni huijaten), mutta jos terveellistäkin ruokaa napostelee vähän väliä, niin kyllä siinä kilot kertyy..
Olen joo ollu kotona useamman vuoden eikä tällä paikkakunnalla ole ketään kavereita tai tuttuja, joilla kyläilisin päivisin kun olen lasten kans, en pääse kulkemaan mihinkään ilman autoa, eli voisin sanoa että olen yksinäinen. En tiedä, onko se syy syömiseen vai mikä. Tylsyys kai ajaa syömään, oon väsynyt ja mikään ei kiinnosta, oon liikaa tietokoneellakin