Laihdutus motivaatio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras

Olen laihduttanut jo puoli vuotta ja vielä olisi paljon matkaa edessä, mut nyt on motivvatio täysin kateissa ja tuntuu et ei jaksa enää. Milllähän ihmeellä sitä jaksaisi jatkaa.....masentavaa.....

22kg olen jo pudottanut, mutta paljon olisi vielä pudotettavaa...:(
Ehkä olen vain niin tottunut olemaan lihava etten osaa edes olla pienempi ja sen takia nyt niin masentaa. Jotenkin en tunne itseäni itsekseni enää....vaikea selittää tätä tunnetta....

Voisiko joku jotenkin motivoida minua :)

Vautsi! Onneksi olkoon huimasta painonpudotuksesta :flower:
Mitenkähän sinua nyt motivoisin... hmmm...
Ajattele vaikka sitä kuinka säväytät uudella olemuksellasi kaikkia sitten kun olet tavoitteessasi. Kuinka kaikki ihastelevat ja hämmästelevät jne.
Kuinka voit olla ylpeä itsestäsi ja ihailla omaa kuvaasi peilistä (vaikka se aluksi vieraalta näyttäisikin).
Ja hoikkanahan on energisempi jne. :) :)

mitä jos ottaisit nyt hetken hieman rennommin? =)
jos sä olet puolessa vuodessa laihduttanu 22kg niin se on ihan älyttömän hurja ja hieno saavutus,onnea! :flower: nyt voisit vähän löysätä ja nauttia ja jatkaa taas tiukempaa ruokavaliota hetken päästä :)

hei,nyt tsemppiä!! oot ihan mahtavasti saanut painoa pois.. :hug:
miten olis jos kävisit vaikka parturilla ja laittasit hiuksiin jotain uutta tai lähdet ostamaan vaikka kirpparilta jotku uudet kivat vaatteet (ei varmaan uusia kannata kaupasta ostaa jos nekin jää isoiksi) tai jotain muuta muutosta vähän,jos se piristäs ja antais taas intoa jatkaa! :)

Yhteistyössä