Laihdutus nopeasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko mitään mahdollisuutta laihtua 20 kg 2 kk aikana? Minulla on henkilökohtainen syy kysyä tätä. En tarvitse saarnausta miten kilot ei välttämättä pysy poissa ja miten se ei välttämättä ole terveellistä. Mutta onko kukaan onnistunut siinä oikeasti? Miten?

No ei täysi mahdottomuus, mitta lähellä.
Kaksi kertaa päivässä reilu tunti tiukkaa kuntoilua, esim juoksu + lihakset, kalorit minimiin ja päälle kaikki mahdollinen hyötyliikunta.

Ei ole terveellistä laihtua noin monta kiloa parissa kuukaudessa. Iho ei pysy mukana ja jää sellaiseksi lörtsyksi.
Viimeisin hurja suoritus, mitä olen nähnyt, niin karppaamalla 50kg pois noin vuoden aikana.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Joo, ja jos liikaa saa nitraattia salaateista ja lisäaineista, tulee anemia sellaisellekin, jolla sitä ei koskaan aiemmin ole ollut. Mun mies tiputti kolmessa kuukaudessa 16 kiloa ja sitä ihmeteltiin porukalla. Eipä muistettu sitä nitraattimäärää kasviksissa:confused:

Hassua,miten saman asian voi esittää monella tavalla--- siis liitän tämän ketjun tuohon toiseen, minne on tullut enemmän vastauksia...:whistle:

Yhteistyössä