Laihdutusvinkkejä teiltä jokaiselta hyväkuntoiselle pullukalle :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Näppis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Näppis"

Vieras
Kiitos!

Eli mitat: 168/92 noin öpaut.

Liikuntaa olen harrastanut koko ikäni ja kuntoni on ihan hyvä, joten liikunnaksi voitte ehdottaa haasteellisimpiakin lajeja. Kävelen paljon (keskimäärin 15km viikossa kävelylenkkeilyä). Talvella hiihdän lähes päivittäin vapaalla tyylillä noin 10km lenkkejä. Kesällä pyöräilen paljon. Tämän lisäksi käyn viikoittain 45min pituisessa vesijumpassa, jonka päälle uin kilometrin.
Kotona minulla on crosstraineri, jolla treenaan päivittäin noin 10-50min.
Kuntoni on ihan hyvä. En tiedä onko liikuntatottumuksissa sen kummemmin muutettavaa?

Tässä on mun keskivertopäivä:

Vettä juon päivän aikana noin 2l, kahvia ruokalusikallisella maitoa noin 5kuppia, maitoa juon noin kolme isoa mukillista. Sokerittomia limsoja juon joskus.

Aamulla: Kaksi paahdettua ruisleivän viipaletta, joissa päällä levitettä, jogurtti ja omena.

Lounas: Iso kasa salaattia, aika iso kasa ruokaa, leipäpala. Työpaikkaruokalan kotiruoka ei ole mun mielestä kovin kevyttä, sillä laatikot, muusit yms tehdään varmaankin kermaan..

Välipala: Joku pieni makea. Esim pieni suklaapatukka, pulla, keksi tms.

päivällinen: Lautasellinen kotiruokaa, kasa salaattia.

Iltapala: Marjoja, rahkaa, pähkinöitä, pari keksiä, pari hedelmää.

Alkoholia en käytä. Pizzaa syön noin 2krt kuukaudessa ja karkkia syön noin 100g edestä kerran pari viikossa.

Lounaaksi en voisi kuvitella syöväni pelkkää salaattia, sillä mä tarvin välttämättä lämmintä ruokaa.

Laihdutin onnistuneesti runsaalla liikunnalla vähähiilarisella ruokavaliolla. Hiilareiden vähennys ja herkkujen poisjättö oli kohdallani ainoa toimiva ratkaisu. Suosittelen.

Yhteistyössä