laihistelija kysyy syömisistään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";28342430]entä liikunta? oletko lisännyt sitä, kuinka paljon liikuit ennen, entä nykyään?[/QUOTE]

Ennen en liikkunut yhtään :S Nyt jumppaan painoilla, lenkkeilen, yms :)
Vielä paljon enemmän tarttis tehdä, mutta mulla ei ole enää kiire kun paino on jo poissa. Nyt vaan kiinteytän :) Hiljaa hyvä tulee

Tästä aiheesta voi laittaa mulle yyveetä jos haluaa neuvoja :) Autan mielelläni sen minkä voin. Mulla on myös iso nippu valmiita ruokalistoja, tein pitkään ruokapäiväkirjaa :)

Tästä aiheesta voi laittaa mulle yyveetä jos haluaa neuvoja :) Autan mielelläni sen minkä voin. Mulla on myös iso nippu valmiita ruokalistoja, tein pitkään ruokapäiväkirjaa :)

mahtavaa miten olet onnistunut ja tsemppiä loppu elämään että jaksat jatkaa, kunpa saisi itseäkin niskasta kiinni ja alottaisi kunnon elämäntapa remontin, ehkä näiden "ruuhkavuosien" jälkeen olisi aikaa ajatella enemmän itseäkin ja käydä jumpissa ja lenkillä :)

Se on mahtava fiilis kun paino putoaa ja huomaa muutoksia kropassa. Senttejä on kadonnut uskomattoman paljon, housukoko XL on vaihtunut S-M. Jotkut 38 kokoiset on jo isot :O

Paidat on nyt xs-s kun ennen ne olivat s-m

Yhteistyössä