Laihojen mielipidettä lihavista....tahtois tietää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pullukka itse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei haittaa periaatteessa ,mut sellaiseten ihmisten ruikutus että kamalaa ku on lihava ja silti vedellään herkkuja päivät pitkät,ärsyttää.. mullaki ylipainoo sellanen 6kg ja tosi vaikea saada ne tippumaan,en edes syö herkkuja :kieh: joskus ärsyttää ku pitäs enempi liikkua mutta tän lauman kans ei kuntoilusta juurika tule mitn..joten tyytyminen sit tähän ulkomuotoon joka nyt ei ole minusta niin hirveä :D

Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja En:
mitään, sen sijaan iho-ongelmaiset (finninaamat yms.) herättävät kuvotuksen tunteen.

en halua tapella =) :flower: , mutta kuinka toista ihmistä voi kuvottaa ihmisen ongelma jolle hän ei todennäköisesti voi mitään :ashamed: ?

Ai miten niin ei voi iho-ongelmille mitään? Yhtä lailla useimmat niin iho-ongelmaisista kuin lihavistakin voivat tehdä ongelmalleen jotain. Sitä paitsi suuri osa ihmisten iho-ongelmista johtuu ihan täysin heidän omista valinnoistaan ja elintavoistaan (epäterveellinen ruoka - vaikka olisikin hoikka, tupakka, alkoholi, liikunnan ja unen puute jne).

ensiksi onhan se huomattu palstaa lukiessa, että lihava ihminen on roskakori ja kynnysmatto, jota saa käsitellä juuri niinkuin haluaa, ja jolle saa saa sanoa, mitä sylki suuhun tuo. ja juuuri näille nämä hoikat ja normaalipainoiset juuri toitottaa sitä kuinka niiden pidäs laihduttaa, vaikka oikeesti niitä kiloja ei ole edes liikaa.
mun ystävä yritti painonvartijoihin, mut kävi muutaman kerran ja lopetti, ku sano, että siellä oli just näitä normaalipainoisia, ja jopa laihoja ihmisiä suureen ääneen toitottamassa kuinka heillä on liikaakiloja. sano, ettei sitä viitsi kuunnella sellainen, jolla todella on se paino ongelma

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No sun kaverisi on aika hoikka, varmaan just ja just normipainon alarajoilla. Mä olen lihava, koska mitat 168cm ja 100kg.

Hyi hitto, mikä tankkeri.

Ja sekö on sun ongelma? :whistle: :laugh: :hug: Sulla ei taida olla mitään todellista tajua ihmisten painojen suhteen, koska mun mitoilla ei vielä tankkeriksi pääse. Isoksi huvipurreksi ehkä. B)

Alkuperäinen kirjoittaja laiha:
En inhoa lihavia, vaan yksinkertaisesti SÄÄLIN heitä syvästi ja tulen surulliseksi kun näen lihavan ihmisen. Ensimmäinen ajatus mikä tulee mieleen on aina se, että tuon ihmisen täytyy olla aika onneton. :(

Onneton? Voi hemmetti, kun en ole tajunnut olla onneton. Olenko lihavana ihmisenä toiminut väärin? :xmas:

Mua häiritsee vain oma läski, ei muiden. Itselläni en siedä ylimääräistä ollenkaan mutta muiden ylipaino ei silmissäni heitä rumenna.

En tiedä ymmärtääkö tästä mitään... Mutta kyseessä on jonkinlainen minäkuvaongelma tai ylikriittisyys itseäni kohtaan.

Ei mua kiinnosta toisten paino, enemmän se mitä pään sisällä on.

Se häiritsee jos suklaarasia kädessä valittaa kun lihoo vaan ilman mitään syytä, tai kun 10 minuutin kävely/viikko ei laihdutakaan. Eli yleinen hölmöys ottaa kaaliin, ei siihen paino liity mitenkään.

Ei häiritse toisten paino. Mä en itsellä tykkää liikakiloista. Raskauden jälkeen niitä jäi eikä fiilis ollut yhtään hyvä. Laittoi vähän ahdistamaan kun kokeili vanhoja farkkuja ja ne jäi reisiin kiinni :snotty: Hoitovapaalta kun lähti töihin, niin kilotkin lähti =)

Yhteistyössä