Laiskuuttako vai mitä? Ei vaan kiinnosta niinkö? (Suoraa ja kärjistettyä puhetta odottajista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Apila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
neiti apila,lähetä tämä sinun aloituksesi vaikka jonkun lehden yleisö osastolle olisi katotaan ymmärtääkö muut ihmiset sun kirjoitusta paremmin kun me täällä mammapalstalla.....olisi mukava kuulla niitten miesten kommentit rumentuuko se vaimo automaattisesti kun raskautuu

tämä olisi hauska kuulla. Mutta mielestäni ap on vaihtanut mielipidettään useasti. JA tosiaan hän ei tykkää taivastelusta niin en minäkään! Tämän ketjun perusteella ap on pahin taivastelija ainakin tällä palstalla. Hän taivasteli sitä miksi harmaat ei viitsi rekkautua, niin omalta kohdaltani voin sanoa ( jos se nyt aapeetä kiinnostaa) että käyn täällä välillä vilkaisemassa mistä ihmiset keskustelee. Mua ei niin kiinnosta rekkautuminen johonkin missä keskustelun ja aloitusten tasoa on just tätä.
En muista millä nikillä olen tässä ketjussa ollut mutta apilaa kutsun yhä apnaksi piste!

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Toisekseen, mieheni ei voisi vähän välittää, onko mun sääret ajeltu tai kulmat nypitty (joo, kyllä mä ajan sääret epäsäännöllisen säännöllisesti.

Totta. Meillä on kielletty käyttämstä haisevia hoitoaineita hiuksissa, jos haleja haluaa. Huulissa ei saa olla huulipunaa, jos pusuja haluaa.

Ja totta puhuen ymmärrän miestäni. Mä inhoan tuoksukynttilöitä, enkä halua minäkään impata lakkakatkuja. Meikkimömmöt nassussa ovat oikeastaan aika karmaisevia. Toki joillaikin ulkonäkö paranee huomattavasti kaukaa katsoessa, läheltä kuitenkin näkee totuuden. En minäkään halua jotain mömmöjä mieheltä pussaillessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Toisekseen, mieheni ei voisi vähän välittää, onko mun sääret ajeltu tai kulmat nypitty (joo, kyllä mä ajan sääret epäsäännöllisen säännöllisesti.

Totta. Meillä on kielletty käyttämstä haisevia hoitoaineita hiuksissa, jos haleja haluaa. Huulissa ei saa olla huulipunaa, jos pusuja haluaa.

Ja totta puhuen ymmärrän miestäni. Mä inhoan tuoksukynttilöitä, enkä halua minäkään impata lakkakatkuja. Meikkimömmöt nassussa ovat oikeastaan aika karmaisevia. Toki joillaikin ulkonäkö paranee huomattavasti kaukaa katsoessa, läheltä kuitenkin näkee totuuden. En minäkään halua jotain mömmöjä mieheltä pussaillessa.

Sulla(kin) on fiksu mies! :D
En minäkään halua, että mieheni haisee tai tuoksuu partavedelle viikonloppuisin, jos ihan kotona ollaan (käyttää muutenkin kyllä merkkipartavesiä, jotka eivät kamalan voimakkaille tuoksu). Minulle riittää, kun hän on suihkussa käynyt, hampaat pessyt ja dödöä laittanut.

Mä näytän milloin miltäkin, toisinaan meikkaan ja laitan, toisinaan taas en... Ukko on komea kuin mikä, ja hassua kyllä pitää musta millaisena vaan, eli ihanakin se on :heart: .

Pitää olla pinnallinen suhde jos toista arvioi ulkonäön perusteella. :heart:

Uusimmat

Yhteistyössä