Laita kuva jostakin IKEAN kivasta, hienosta, kekseliäästä jutusta. Mieluiten juuri SUN kodista, itse kuvaamasi kuva.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ikeafani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ennen lastausta:

tyohuone1.jpg

tyohuone2.jpg

Oh, mäkin tarviisin tällaisen walk-in closetin!

Huomasitko, et tää ei ollukaan sulle tarkotettu ketju... :D

Tykkään chef sun ratkasuista! Kuinka korkeita noi työpöydät on?

En muista. Mutta IKEA:n nettisivujen mukaan se EXPEDIT on "kadettuna" 79 cm korkea ja siinä sitten on päällä tuo levy. Levy taitaa olla noin 2 cm (+-0,5 cm) paksu. Joten reilut 80 cm siinä on korkeutta :)

MALM-lipastojen päälle tein rimasta korokkeen, kun se taitaa olla noin sentin-puolitoista matalampi.

[QUOTE="Piipiäinen";25637602]En kehtoo laittaa kuvaa, kun on roskiksesta kyse.. mutta IKEAsta sellanen led-valolista, missä valot syttyy oveen avatessa :D Näppärin ostos.[/QUOTE]

Tottakai kehtaat! Kuvaa vaan!

Eikö kukaan muu muka mielessään automaattisesti täyttänyt hyllyjä kengillä ja asusteilla? ;)

muoks. Niin ja sitten tuo pöytä tuossa keskellä on selvästi matkalaukkujen pakkaamista varten. Ja pöydän alle saa ne pitempivartiset saappaat. :laugh:

minä heti mielessäni täytin hyllyt ihanilla kankailla ja käsityötarvikelaatikoilla :D
Ja keskellä luonnollisesti leikkuupöytä!

ainoa käyttötärkoistustaan tavallaan muuttanut Ikea hankinta on mun käsityö nurkkaukseni pikkusälä-kisko
1302518002_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

Tosin pöytäkin on kyllä Ikeasta ja lasyen huoneen kalustusta on ko putiikista haettu. Olkoon vaikka mitä, mutta on myös sopivan huokean hintaisia kalusteita tällaiselle huomattavasti laihemmalle kukkarolle (ja musta myös kivoja) :)

Saanko kysyä miksi vetimet on noin alhaalla. En halua pilkata mutta kysyn vain? :)

Normaalilla korkeudella mun mielestä, verrattuna ovenkahvoihin (joiden oletan olevan normaalikorkeudessa)... Kaapit vaan ovat ehkä niin korkeat että näyttää niinkun olis "liian" alhaalla? Mutta kivat kaapistot kyllä on, tyylikkään näköinen koti, sekin mun makuuni, kuten monet muutkin "ikea-kodit". :)

Normaalilla korkeudella mun mielestä, verrattuna ovenkahvoihin (joiden oletan olevan normaalikorkeudessa)... Kaapit vaan ovat ehkä niin korkeat että näyttää niinkun olis "liian" alhaalla? Mutta kivat kaapistot kyllä on, tyylikkään näköinen koti, sekin mun makuuni, kuten monet muutkin "ikea-kodit". :)

Halusinkin vain tietää syyn :D. Kun mietin itse että ostaisiko tuollaisia kaappeja. :)

Yhteistyössä