A
a.p.
Vieras
Googlettamalla "ikea hack" löytyy ihania tuunattuja Ikea juttuja. Sieltä vaan toteuttelemaan![]()
WAU, kiitos!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Googlettamalla "ikea hack" löytyy ihania tuunattuja Ikea juttuja. Sieltä vaan toteuttelemaan![]()
Miten te viitsitte ostaa tuota Ikean epäeettisesti tuotettua paskaa?
Miten te viitsitte ostaa tuota Ikean epäeettisesti tuotettua paskaa?
Ennen lastausta:
![]()
![]()
Huomasitko, et tää ei ollukaan sulle tarkotettu ketju...![]()
Tykkään chef sun ratkasuista! Kuinka korkeita noi työpöydät on?
Oh, mäkin tarviisin tällaisen walk-in closetin!
Se on mun walk-in kirjakaappini.
Closetkin olisi kiva.
![]()
Eikö kukaan muu muka mielessään automaattisesti täyttänyt hyllyjä kengillä ja asusteilla?![]()
Eikö kukaan muu muka mielessään automaattisesti täyttänyt hyllyjä kengillä ja asusteilla?
muoks. Niin ja sitten tuo pöytä tuossa keskellä on selvästi matkalaukkujen pakkaamista varten. Ja pöydän alle saa ne pitempivartiset saappaat.![]()
Saanko kysyä miksi vetimet on noin alhaalla. En halua pilkata mutta kysyn vain?![]()
Saanko kysyä miksi vetimet on noin alhaalla. En halua pilkata mutta kysyn vain?![]()
Miten "alhaalla! Samalla korkeudella ovat kuin tavallisen sisäoven ripa!?
Normaalilla korkeudella mun mielestä, verrattuna ovenkahvoihin (joiden oletan olevan normaalikorkeudessa)... Kaapit vaan ovat ehkä niin korkeat että näyttää niinkun olis "liian" alhaalla? Mutta kivat kaapistot kyllä on, tyylikkään näköinen koti, sekin mun makuuni, kuten monet muutkin "ikea-kodit".![]()
Halusinkin vain tietää syyn. Kun mietin itse että ostaisiko tuollaisia kaappeja.
![]()
No ovissa ollu reiät valmiina vetimille, joten pakko laittaa siihen kohtaan? Veikkaan tätä syyksi, yleensähän ne reiät on valmiina.
ei muuten ole
ei muuten ole