Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Minä en vaadi lasta olemään nätti...miten se edes onnistuisi? He nyt vaan ovat sattuneet syntymään kauniina.
laita kuvaa ni katotaan pitääkö paikkansa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Minä en vaadi lasta olemään nätti...miten se edes onnistuisi? He nyt vaan ovat sattuneet syntymään kauniina.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Olen jo laittanut kuvan.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Ei ole tässä pinossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Ei ole tässä pinossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Ja miksikähän en? Tällä koneella ei ole kuvia.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Miä taidan tosiaankin olla poikkeustapaus kun miusta pepparin lapsi on selvääkin selvempi poika![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja mia:Savanna, sulla on todella kauniit tyttäret, mut miksi niiden otsatukat on nyrhitty nuin rumasti![]()
haha![]()
se on vain sen takia että he hikkoilevat paljon ja otsatukka aina märkkä,niin aina vedän sen pois :snotty: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Tyyli voi olla vähän outo, mut taattu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Tyyli voi olla vähän outo, mut taattu![]()
tyylilyyli selvästi![]()
Ihana pikku prinsessa..aivan äitinsä näköinenAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Boogy oliko sun tytär kovin pahoillaan kun tein siitä tommosen uhvokuvan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja neepu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki: