Laitettaiskos uusi pärstäkuvaketju?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta laitan sen takaisin, koska ei se oo mun syy, jos joku ihan tuntematon ihminen haluu vaan olla ilkeä/ällötys.

Jos tämä on se kuva, jonka mukaan olet "pantava emäntä" niin kommentoija on joku Kärsämäellä asuva peräkammarin poika! Hallelujaa vaan sinne Keuruulle.

Itse lähden pois täältä just teidän helluntailaisten takia; tuo niin paljon häiriköintiä pikkupaikkakunnalle :(

Sitäpaitsi: Mene sinne telttaan kuuntelemaan Jumalan sanaa, äläkä surffaile netissä!

[QUOTE="vieras";28638972]

Sitäpaitsi: ... äläkä surffaile netissä![/QUOTE]

Sanohan nyt kiltisti sille aamuvuoroon tulevalle hoitajalle, että sinulla on tainnut muutamat lääkkeet jäädä väliin. Ja että olit taas luvatta tietokoneella.
Pikaista paranemista.

[QUOTE="isipappa";28638984]Sanohan nyt kiltisti sille aamuvuoroon tulevalle hoitajalle, että sinulla on tainnut muutamat lääkkeet jäädä väliin. Ja että olit taas luvatta tietokoneella.
Pikaista paranemista.[/QUOTE]
Koska sinä provosoiduit tuosta niin ota itse lääkkeesi!

[QUOTE="vieras";28638972]Jos tämä on se kuva, jonka mukaan olet "pantava emäntä" niin kommentoija on joku Kärsämäellä asuva peräkammarin poika! Hallelujaa vaan sinne Keuruulle.

Itse lähden pois täältä just teidän helluntailaisten takia; tuo niin paljon häiriköintiä pikkupaikkakunnalle :(

Sitäpaitsi: Mene sinne telttaan kuuntelemaan Jumalan sanaa, äläkä surffaile netissä![/QUOTE]

Nimenomaan hellaritko ne siellä paikkakunnalla häiriköivät? Ja mitä se häiriköinti on, paikkojen hajottamista, varkauksia tms? Jos tuommoisia on, niin olisiko jotkut muut kuin hellarit asialla? Konfa on semmoinen paikka jossa itse uskaltaisi jättää vaikka auton lukitsematta, telttaan lompakon jne. Ainakaan lestadiolaisten suviseuroissa ei tarvitse pelätä että joku pöllii jotain.
Melukaan ei pitäisi sieltä Keuruun korvesta kuulua itse kaupunkiin.

Meillä on ollut lapsi yksin teltassa nukkumassa tänäkin vuonna, ja isompi, 14 vuotias hengaa itse kavereidensa kanssa ja nukkuu omassa teltassa, joten kyllä täällä turvallista on. Ehkä ne on ne Keuruulaiset itte jotka juhannuksena villiintyy. Konferenssi tuo keuruun kaupoille ainakin isot tulot.

[QUOTE="vieras";28639385]Valeletti, valesilmät- totuus vanha harmaa eukko .[/QUOTE] Niin totta. Onneksi on hiusvärit ja piilarit keksitty.=) Tosin, jos et satu tietämään, vähän päälle nelikymppisillä ei yleensä ole vielä kuin vähän harmaata ohimoilla, ja silmien väriin ikä ei vaikuta mitenkään...:whistle:

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Tosin mulla on upea valkoinen suortuva niskassa.
Joo muistin just sen, se on tosi söpö. :heart:

Mulla on ollut toistakymmentä vuotta hiukset värjätty, mutta mitä olen joskus juurikasvusta katsellut, niin ohimoilla on muutama harmaa hius. Ne näyttää aika kivoilta, ehkä pitäisi kasvattaa esiin oma punertava vaaleanruskea. :)

Huvittaa vaan joskus kun täällä tuntuu olevan paljon nuorempia naisia joiden mielestä nelikymppinen on jo täysin ikäloppu. Mahtaa sellaisille tulla sitten meidän ikäisinä aikamoinen ikäkriisi, jos ajattelee vielä silloinkin samoin...:(

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä