En kerennyt nähdä, en edes telttaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis huijaat? Ootko sä nelikymppinen? Tuossa kuvassa kyllä arvioisin iäksesi jotain 25-30 vuosien väliltä. Sulla on hyvä geenit, onnittelut niistä!![]()
[/QUOTE]Wow varsinainen merenneito![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28637801:
Eipä se mitään haittaaHuijaisin mieluusti mutta kun se ei ikää vähennäRupsahtaminen jo hyvin vauhdissa
![]()
Oho katoppas... jotenkin mulla oli vähän sama epäilys että liekö tää ollenkaan aito palstalainen![]()
Voihan hän ollakin ihan hyvinAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28637801:
Mä en uskalla laittaa omaa kuvaa, sitten kaikki palstan naiset pörrää kimpussa kuitenkin.![]()
Mä en uskalla laittaa omaa kuvaa, sitten kaikki palstan naiset pörrää kimpussa kuitenkin.![]()
Kiitos! :flower: Toi teki hyvää 41-vuotiaan keski-iän kriisistä kärsivän naisen psyykelle!Uskon että se johtuu pitkistä hiuksista, ja siitä että olen niin onnellinen. :heart:
Jep. Kortonkikauppa kukoistaa!Konferenssi tuo keuruun kaupoille ainakin isot tulot.
Niin totta. Onneksi on hiusvärit ja piilarit keksitty.=) Tosin, jos et satu tietämään, vähän päälle nelikymppisillä ei yleensä ole vielä kuin vähän harmaata ohimoilla, ja silmien väriin ikä ei vaikuta mitenkään...![]()
Joo muistin just sen, se on tosi söpö. :heart:Tosin mulla on upea valkoinen suortuva niskassa.
Ja mulle ilmestyi harmaita raitoja ihan itekseen tummaan tukkaan. Putkiremppa ressaa.Tosin mulla on upea valkoinen suortuva niskassa.