Laitoshuoltajan ammatti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymysmerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymysmerkki

Vieras
Olen hakemassa laitoshuoltajan koulutukseen ja kaipaisin kokemuksia ammatista.Palkka,työajat,työn raskaus,onko töitä jne.Tiedän että kaikki riippuu työpaikasta mutta juuri siksi kaipaankin erilaisia kokemuksia.

Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:
Olen hakemassa laitoshuoltajan koulutukseen ja kaipaisin kokemuksia ammatista.Palkka,työajat,työn raskaus,onko töitä jne.Tiedän että kaikki riippuu työpaikasta mutta juuri siksi kaipaankin erilaisia kokemuksia.

Kiitos.

siivoojan työtähän se on. aiakin sairaaloissa kätetään aiak paljonkoneita, joten raskasta se ei ENÄÄ NYKYÄÄN OLE

ainakin sairaalassa jossa olin kesätöissä laitoshuoltaja siivosi osaston joka päivä. ruoan valmistelu(lämpimät tuli tarjottimilla potilaille) mut juomat leivät yms ja aamupuuro ja iltapalaleivät piti tehdä ja ruoat jakaa yhdessä hoitajien kanssa. diabeetikoiden välipalat kuulu mulle myös.myös hoidin 1-2 potilasta hyväkuntoista nukkumaan,siis vessa ja hampaat ja pyjama.oli kivaa hommaa. opiskelin sit sairaanhoitajaksi myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:

Kiitos.

siivoojan työtähän se on. aiakin sairaaloissa kätetään aiak paljonkoneita, joten raskasta se ei ENÄÄ NYKYÄÄN OLE

onks sul omakohtasta kokemusta?

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:

Kiitos.

niin ei se oo sen raskaampaa ku esim. hoitajienkin työ

no töitä kyllä alalla piisaa.
Tosi paljon ollaan tietysti jalkojen päällä, mut siihen tottuu :)
koneita on kiva käyttää.
se on kiva kanssa ku laitoshuoltajia on töissä joka puolella ni sit voi vähän itekki valita et minkälaiseen paikkaan toivois töihin.
palkka aika paljon vaihtelee siit et mis on töissä, yleisesti 900-1600
joissakin paikoissa voit jopa ite vaikuttaa työaikoihis.
mut monipuolista on ja siks mä varmaan tykkäänkin :)

Minä olin joskus kauan sitten laitsarina päiväkodissa. Siivosin, jaoin ruokaa, puin lapsia, leikitin jne. Ihan mukavaa hommaa oli. Ei ollut raskasta, vaikka ei ollut koneita käytössä. Sen verran pieni tuo päiväkoti.